Visų rūšių kopūstai

Norint sulieknėti ir išsaugoti liekną figūrą, nepamainomi visų rūšių kopūstai. Kopūstai mažai kaloringi (100 g baltagūžių kopūstų turi tik 27 kalorijas), suteikia sotumo ir stimuliuoja žarnyno veiklą. Kopūstus galima valgyti šviežius, virtus, troškintus, labai vertingi ir skatina lieknėti rauginti kopūstai.

Briuselio kopūstai

Salierai

95 proc. salierų stiebų sudaro vanduo, todėl salierai tapo garsiosios liekninančios Holivudo sriubos pagrindu. Salierai yra diuretikas, todėl išveda iš organizmo šlakus ir toksinus.

Salierai

Baklažanai

Ant grotelių be aliejaus keptoje baklažanų porcijoje tėra 24 kalorijos, plius – daug vitaminų ir mikroelementų, taigi galima kuo ramiausiai įtraukti juos į valgiaraštį.

Baklažanai
Foto: Shutterstock

Apelsinai, greipfrutai ir mandarinai

Šiuose citrusiniuose vaisiuose – daug ląstelienos, gerinančios virškinimą, taigi skatinančios lieknėti ir slopinančios alkį. Flavonoidai skatina kepenis geriau apdoroti riebalų perteklių, o vitaminas C skatina kolageno gamybą organizme, tada oda būna elastingesnė, mažiau išryškėja celiulitas.

Produktai, nuo kurių tikrai nesustorėsite
Foto: Shutterstock

Arbūzai ir melionai

Vienoje arbūzo riekelėje yra 60–70 kalorijų, meliono riekelėje – truputį daugiau, taigi juos galima valgyti be apribojimų. Arbūzai ir melionai ne tik ilgam suteikia sotumo, bet ir šalina iš organizmo skysčių perteklių.

Foto: Shutterstock

Dumbliai

Dumbliuose (žalieji, rudieji ir kt.) turi visiškai nedaug kalorijų, o tuo pačiu yra jodo šaltinis. Jodas būtinas skydliaukei, o kai skydliaukė funkcionuoja tinkamai, svoris būna normalus, vyrauja hormonų pusiausvyra.

Cukinijos

Cukinijas iš esmės sudaro ląsteliena ir skysčiai, porcija turi tik 42 kalorijas, taigi jos – puikus mažo kaloringumo garnyras ar atskiras patiekalas. Cukinijos gerina žarnyno peristaltiką, normalizuoja vandens ir druskų balansą organizme, kuris būtinas, norint sulieknėti.

Cukinija (C.Attwood nuotr.)
Foto: Unsplash

Agurkai

100 g agurkų – vos 15 kalorijų, taigi valgykite jų į valias, tuo pačiu ir tinimo išvengsite.

Agurkai
Foto: Shutterstock

Burokėliai

Burokėliai turi daug mikroelementų, taip pat ir mangano, o šis degina riebalus, reguliuoja cukraus lygį kraujyje. Burokėlius galima kepti orkaitėje, virti, virtus įpjausto į salotas, valgo vietoje garnyro ar žalius. Vienoje burokėlių porcijoje yra tik 40 kalorijų.

Kiaušiniai

Kiaušinius geriausia valgyti virtus, o ne keptus riebaluose, tada nesustorėsite.

Ananasai

Ananasai norinčių sulieknėti bičiuliai, juk juose yra bromelino, skatinančio riebalų skaidymą ir baltymų virškinimą.

Obuoliai

Vienas obuolys – tik 50 kalorijų, o sotumo suteikia ilgam, be to, gerina žarnyno veiklą.

Foto: Vida Press

Salotos, gražgarstės

Lapas salotų turi tik 3 kalorijas ir daug folio rūgšties, kuri išskirtinai naudinga organizmui.

salotos
Foto: Shutterstock

Uogos

Spanguolėse, serbentuose ir braškėse yra daug vitamino C, kuris degina riebalus. Serbentai dar skatina skysčių šalinimą, išveda iš organizmo jų perteklių, taigi nebus paburkimų, tinimo.

Spragėsiai

Be riebalų ir be cukraus spragėsiai turi labai mažai kalorijų – porcija vos 31 kaloriją. Kad būtų gardžiau, galima užberti truputį druskos.

Spragėsiai
Foto: Shutterstock

Primename, kad dietologai porcija laiko maždaug tokį maisto kiekį, kuris telpa į 200 ml puodelį.