Padui reikės:

  • 1/2 didelio kalafioro
  • 1/2 puodelio tarkuoto parmezano
  • 1 kiaušinio
  • 2 v. š. maltų avižų dribsnių
  • česnako
  • džiovinto baziliko
  • druskos
  • saldžiosios paprikos prieskonių
  • pipirų

Picai:

  • pomidorų pastos
  • mocarelos
  • rudųjų pievagrybių
  • konservuotų kukurūzų
  • raudonosios paprikos
Foto: Recepto autorė


Gaminimas:

  1. Paruošiame picos padą. Elektriniu trintuvu susmulkiname kalafiorų žiedelius iki kalafiorų ryžių – itin smulkių gabalėlių. Naudosime 3 puodelius šių smulkintų kalafiorų (1 puodelis = 220 ml). Kiek įmanoma išsunkiame skystį iš kalafiorų, viską suberiame į gilų dubenį.
  2. Į kalafiorus suberiame tarkuotą parmezaną, įpilame išplaktą kiaušinį, suberiame sumaltas avižas ir šiek tiek prieskonių pagal skonį: druskos, pipirų, baziliko, česnako, paprikos. Viską gerai išmaišome.
  3. Kalafiorų mišinį sukrečiame ant kepimo popieriaus ir formuojame picos padą mentele ir rankomis. Darome ne per storą, bet ir ne per ploną – tokį, kaip nuotraukoje. Dedame į 220 °C orkaitę kepti 10 minučių.
  4. Šiek tiek pravėsusį picos padą tepame pomidorų pasta, beriame tarkuotą mocarelą, pjaustytas daržoves. Proporcijas dėliojame kiekvienas pagal save. Dedame atgal į orkaitę kepti apie 7 minutes arba tol, kol sūris išsilydys ir daržovės suminkštės.
  5. Porą minučių leidžiame iškepusiai picai pravėsti, pjaustome ir ragaujame!

Pastabos. Nepagailėkite prieskonių picos padui, ypač baziliko. Tiek kvapas, tiek skonis tikrai atpirks visus vargus! Be to, juk kai valgai sveikiau, atsisakai tam tikrų produktų, tad prieskoniai labai padeda.