Šalies transporto ir logístikos įmonėms jau nuo kitų metų sausio 1 d. grės tūkstantinės baudos, jeigu jos per šiuos metus nespės vilkikuose esančių senų tachografų pakeisti į išmaniuosius, antros kartos tachografus, rašoma pranešime. Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ prim...
vežėjai
176 straipsnių
Baltarusijos vežėjai piktnaudžiauja išimtimi ir vykdo neleistinas keliones į Lietuvą ir iš jos, sako Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) direktorius Genius Lukošius. Pažeidėjams skiriamos baudos, kurios, direktoriaus vertinimu, yra visai nemažos ir atgrasančios.
Lenkijoje daugiau kaip mėnesį tęsiantis sienos kirtimo punktų su Ukraina blokadai, ekspertai pastebi, kad tokių klausimų ateityje iškils dar daugiau, jei Kyjivas įstos į Europos Sąjungą. Ekonomistė Indrė Genytė-Pikčienė sako, kad dabartiniai iššūkiai dėl ukrainiečių vežėjų poveikio Europos transport...
Lenkijos tolimųjų reisų vairuotojai nuo lapkričio pradžios tęsia pasienio punktų su Ukraina blokadą, dėl kurios abejose pusėse susidariusios vilkikų eilės siekia iki 20-imt kilometrų. Ukrainiečiai jose priversti laukti daugiau nei savaitę ar dvi. Prie blokados gruodį prisijungė ir slovakai.
Lenkijos vilkikų vairuotojai nuo lapkričio pradžios blokuoja sienos su Ukraina kirtimo punktus. Dėl to nusidriekusios kilometrinės eilės ir ukrainiečiams tenka jose laukti daugiau kaip savaitę ar dvi. Lenkai reikalauja, kad būtų panaikintos ukrainiečiams taikomos lengvatos gabenti krovinius į Europo...
Padėtis Lenkijos ir Ukrainos pasienyje tampa vis labiau įtempta. Lenkijos vežėjai blokuoja jau keturis pasienio su Ukraina punktus ir neketina trauktis. Tuo metu šalies valdžia nerodo didelio noro spręsti susidariusią padėtį, mat dabar Lenkijoje keičiasi vyriausybės.
Pastaruoju metu pigęs saulėgrąžų aliejus gali vėl brangti, teigia kai kurie importuotojai, vežantys šią prekę išimtinai iš Ukrainos. Kainų analitikai savo ruožtu sako, kad paklausa tradiciškai auga prieš šventes, tačiau žmonės galimai turi sukaupę aliejaus atsargų.
Po tamsos visada gali ateiti šviesa. Tik ar taip bus, priklauso nuo to, kiek pastangų įdėsime mes patys. Šią frazę galėtume panaudoti daugelyje gyvenimo sričių, bet šiuo metu ji ypač tinka mūsų šalies transporto ir logistikos sektoriui. Čia nuolat skundžiamasi profesionalių, tarptautinę kvalifikacij...
Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ informuoja, kad Vokietijos parlamentas patvirtino iki šiol svarstymų stadijoje buvusius naujus kelių rinkliavos sunkiasvoriam transportui tarifus. Jie kai kuriems vežėjams brangs dvigubai. Patvirtinta ir naujų tarifų įsigaliojimo data. Br...
Darbuotojų trūkumas, brangstantis transportas ir stagnuojanti ekonomika yra tik dalis iššūkių, su kuriais susiduria krovinių vežimo sektorius, teigia naujasis grupės „Girteka Group“ vadovas. Jeroenas Eijsinkas mano, kad tokių aplinkybių slegiami smulkieji rinkos žaidėjai vis sunkiau pajėgs konkuruot...
Šį rudenį penktą kartą vyksiantis didžiausias Baltijos šalių regiono transporto ir logistikos renginys „Transporto inovacijų forumas 2023“ pakvies susipažinti su nauja transporto ir logistikos sektoriaus realybe. Lapkričio 23-24 dienomis „Litexpo“ susiburs valdžios institucijų ir verslo atstovai, ku...
Vienu didžiausių transporto įmonių galvos skausmų tampa augantis tuščių sunkvežimių nuvažiuojamų kilometrų skaičius. Eurostato statistika rodo, kad šį dešimtmetį palaipsniui didėjęs be krovinių važiuojančio transporto parko kilometražas jau pasiekė penktadalį visų sukariamų kilometrų. Tai, be abejo,...
Buivydas apie planus uždaryti pasienio punktus: iš tranzitinės šalies tapsime pūliuojančiu apendicitu (1)
Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Zenonas Buivydas tvirtina, kad Vidaus reikalų ministerijos (VRM) planai uždaryti dar du pasienio kontrolės punktus (PKP) su Baltarusija neigiamai paveiks transporto sektorių. Pasak jo, dėl tokio sprendimo prastės Lietuvos...
Nuo kitų metų didėja kelių mokesčiai taršiam sunkiasvoriui transportui. Prognozuojama į biuždetą papildomai surinkti apie 40 mln. eurų, kuriuos ministerija tikisi panaudoti Lietuvos kelių būklės gerinimui. Keleivių vežėjai neturi vieningos nuomonės, ar dėl šių pokyčių brangs autobusų bilietai.
Turbūt daugybė žmonių, paklausti apie savo darbo vietą, atsakytų, jog ji galėtų būti dar patogesnė ar labiau skatinanti produktyvumą. O didžioji dalis darbdavių pripažintų, kad, norint prisivilioti gerų darbuotojų, šiandien neužtenka pasiūlyti vien dosnaus atlygio – dar būtina pasirūpinti kokybiška,...
Dar birželio pradžioje Lietuvos muitinė ėmė daug griežčiau tikrinti vilkikus, kad prekės, kurios neva važiuoja į Kazachstaną ar kitas Vidurio Azijos šalis – ten ir nukeliautų, o ne pasuktų į Rusiją ar liktų Baltarusijoje. Praėjusią savaitę patikra dar labiau griežtėja, mat aiškėja, kad sankcijas ver...
Ankstesnėse laidose jau kalbėjome, kaip sekasi pramonei recesijos kontekste. Šįkart domėjomės, kaip gyvena dar vienas Lietuvos ekonomikai labai svarbus logistikos sektorius. Laidos svečias – Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso generalinis sekretorius Povilas Drižas.
Vilkikų bakuose į Lietuvą įvežamo kuro kiekio ribojimas mažintų Lietuvos transporto ir logistikos sektoriaus konkurencingumą tarp kaimyninių šalių, didintų šio sektoriaus recesiją. Jei būtų įvestas toks ribojimas, vežėjai dar aktyviau degalus piltųsi Latvijoje ir Lenkijoje, kur kuras pigesnis ir nėr...
Jau dabar per mūsų šalį tranzitu važiuojantys latviai, estai ir lenkai retai sustoja prisipilti degalų, nes namuose juos perka labai panašia kaina ar pigiau. Seimui apsisprendus didinti akcizus kainų skirtumas dar labiau augs, o ekspertai sako, kad lietuviams į kaimynų degalines teliks žvelgti su pa...
Elektromobiliai lengvųjų automobilių segmente jau nieko nebestebina, bet sunkvežimių gamintojai pristato dar tik pirmuosius tokią pavarą turinčius modelius. Pastaruoju metu pokyčių šiame segmente tiek daug, kad sunkiojo transporto priežiūros paslaugas teikiančios įmonės neslepia, jog dėl to kyla ir ...