Pasirodę duomenys apie pirmojo ketvirčio el. prekybos rezultatus kelia daug minčių, bet ryškiausia – el. komercijos ir rinkodaros specialistai norėdami pasiekti savo auditoriją turės spręsti dar rimtesnius uždavinius ir naudoti sudėtingesnes formules. Jose – ir dirbtinio intelekto naudojimo skaidrum...
Skaitmeninė rinkodara
4 straipsnių
Socialiniuose tinkluose jau daugiau nei 60 proc. pasaulio populiacijos, kuriai parduoti su DI nori išmokti daugelis. Negana to, ieškant būdų pasiekti savo auditorijas, Vakarų Europoje keičiasi požiūris į CMO vaidmenį, įgalinant juos dar glaudžiau dirbti su pardavimais, rašoma pranešime žiniasklaidai...
Pasauliui antrus metus gyvenant pandemijos sąlygomis, visi, regis, sutaria dėl vieno – taip, kaip buvo, jau nebebus. Pasikeitė tai, kaip gyvename, dirbame, pramogaujame ar perkame – į tai turi sureaguoti ir rinkodarininkai. Pasaulyje pirmaujanti ryšių su klientais valdymo platforma „Salesforce“, sep...
Profesija, kuriai nebūtinas specialus išsilavinimas, o nuobodžiauti neteks: per metus Ugnė aplankė per 10 šalių (19)
Technologijoms sparčiai žengiant pirmyn, reikia vis naujų specialistų, kuriuos švietimo sistema ne visada spėja paruošti. Todėl dažnai organizuojami įvairūs kursai, o juose įgytos žinios iškart taikomos praktikoje. Skaitmeninė rinkodara – viena iš tų sričių.