Peugeot 308 GTi

7 straipsnių

Ramūnas Pletkus

Apie pirmuosius modernizuoto „Peugeot 308“ įspūdžius rašėme vasaros pradžioje, po bandymų kalnuose Vokietijos pakrašty, „Milka“ karvučių su cvambaliukais apsupty. Automobilio kartos vidurio atnaujinimas paprastai ypatingas tuo, kad gamintojas jau būna išgyvendinęs visas vaikiškas ligas, savo spuogel...

Ketvirtadienį paskelbtos atnaujinto „Peugeot 308“ kainos, kurios prasideda nuo 14 tūkst. 900 eurų, skelbiama gamintojų atstovų pranešime žiniasklaidai. Pavasario pabaigoje modernizuotas automobilis papildytas naujoviškomis vairuotojo pagalbos sistemomis: eismo ženklų atpažinimo sistema, automatine a...

Prieš dešimtmetį naujo automobilio, varomo ne dyzelinu, pirkimas buvo sutinkamas keistai. Kam pirkti benzinu varomą automobilį, kai dyzelinį turintis gerokai ekonomiškesnis, o ir pats dyzelinas kainuoja mažiau?

Kompanijoje „Peugeot“ svarstoma galimybė sukurti hibridinį taip vadinamą „karštą“ hečbeką, kuris rinkoje galėtų konkuruoti su griausminguoju 350 AG galios „Ford Focus RS“. Apie tai leidiniui „Autocar“ pasakojo prancūzų markės vadovas Jeanas-Philippe'as Imparato.

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

Po sėkmingo dalyvavimo Lietuvos žurnalistų organizuojamose lenktynėse, kur su naujuoju „Peugeot 308 GTi“ buvome tarp greičiausių Latvijos Bikerniekų ir Estijos „Auto24ring“ lenktynių trasose, buvo labai įdomu po poros savaičių sugrįžti į „Peugeot“ gamintojo renginį jau pažįstamoje Estijos trasoje, k...

Jurgis Paplaitis, „Motorai“, Ramūnas Pletkus, DELFI

Jurgis Paplaitis, „Motorai“ Su šiuo automobiliu mano pažintis vyko lenktynių trasoje, o ne įprastai bandant, kaip kitus automobilius. Žinoma, neturiu jokių abejonių, kad „žiedas“ ir yra ta vieta, kurioje reikia bandyti „karštus“ hečbekus, bet įsitikinau, kad „Peugeot 308 GTi“ (ir ypatingai mūsų band...