Jurgis Adomavičius

34 straipsnių

Jurgis Adomavičius, muitinės tarpininko „Bunasta“ akcininkas ir įkūrėjas, Transporto inovacijų asociacijos (TIA) valdybos pirmininkas

Šiuo metu transporto ir logistikos sektoriui keliama daug reikalavimų iš Europos Sąjungos (ES) ir nacionalinių institucijų. Prie duomenų perdavimo greitu laiku prisidės tvarumo koeficiento skaičiavimas, tuščių kilometrų mažinimas ir kiti dalykai, kurių didžiąją dalį tikrai galėtų padėti sutvarkyti v...

Savaitgalį pajūrį drebinsiančios „Aurum 1006 km“ lenktynės pritrauks minias žiūrovų ir greičio mylėtojų. Automobilių lenktynės yra viena populiariausių sporto šakų, žavinti milijonus gerbėjų visame pasaulyje. Nuo didelio greičio, adrenalino trasoje iki įtemptos komandų tarpusavio konkurencijos – jos...

Ugnė Karaliūnaitė

Europos, o kartu ir Lietuvos ekonomika po truputį stoja. Po kovido šoko ir pigių pinigų lietaus šoktelėjusi paklausa sugrįžta į proto ribas. Vienas iš pirmųjų nerimo šauklių – transporto ir logistikos sektorius, kuris pagal užsakymų ir srautų skaičius pirmas pamato, kaip vėsta įkaitusi ir infliacijo...

Šiandien Europoje mes turime tokį geopolitinį košmarą, kokio daugelis gyvų istorijos liudininkų dar nėra matę. Pradėjome nuo pandemijos, praeitų metų rudenį Rusija pradėjo energetinį šantažą, o šiandien mes turime Rusijos sukeltą karą Europoje. Visos šios krizės maksimaliai palietė transporto ir log...

Ronaldas Burokas

„ YouTube “ kaip kanalas startavo dar 2005-iaisiais, o vos po metų, kai jį įsigijo „Google“, tapo vieną didžiausių lankytojų srautų generuojančia platforma. Jei „YouTube“ išskirtume kaip atskirą paieškos sistemą, pagal paieškų skaičių ji užimtų antrąją vietą. Vertinant iš socialinių tinklų perspekty...