Vasarą darbo ieškantiems jaunuoliams gali tekti apsišarvuoti kantrybe, nes ne visi verslo sektoriai laukia išskėstomis rankomis. „Delfi“ skaitytojas stebisi, kad restoranai skundžiasi darbo jėgos stoka, tačiau jo nepilnametei dukrai parodo į duris.
aptarnavimas
24 straipsnių
Kam nėra taip nutikę: vakarienė pasibaigia, atnešama sąskaita. Ji žymiai didesnė nei tikėtasi, ir ne tik dėl kylančių pragyvenimo išlaidų. Sąskaitos apačioje puikuojasi priežastis: papildomas mokestis už aptarnavimą, paprastai siekiantis 12,5 proc.
Paprastai girdime žmones sakant, kad verslus jie sukuria paskatinti išeiti iš nemylimo darbo ir imtis pokyčių. Pasirodo, scenarijų būna ir kitokių. Štai atsinaujinančios energetikos srityje dirbęs kaunietis Marijus Juronis nusprendė palikti mėgstamą darbą ir pasirinkti mylimą veiklą – dalinti ledus....
Europoje vykdomos kovos su infliacija priemonės brangins paskolas daugeliui gyventojų. Nors ypač skausmingas scenarijus neprognozuojamas, vis dėlto išlaidos augs, be to, gali pasunkėti ir paskolų gavimas. Ekonomistai pateikė „Delfi“ preliminarius skaičiavimus, iš kurių matyti, kad metinis paskolos a...
Vartų, durų bei krovimo įrangos gamybos lyderis Europoje koncernas „Hormann“ aukštą savo gaminių kokybę užtikrina jau daugiau kaip 80 metų. Tačiau pasaulyje nėra techninių sprendimų, kurie nereikalautų aptarnavimo ar priežiūros. Puikiai išmanydami savo produktus patyrę „Hormann“ atstovybės Lietuvoje...
Verslo etiketas – neatsiejama kasdienybės dalis. Kartais verslininkai stebisi: kodėl pas mus negrįžta klientai? O atsakymas – dėl jūsų verslo koncepto ir teikiamų paslaugų. Juk paslauga nėra tik paslauga. Tai potyris, emocija. Tai apima viską – aplinką, tokią, į kurią norisi sugrįžti (jūsų parduotuv...
Lietuvoje grožio industrija yra itin populiari, kaip ir visam pasaulyje, ir ši rinka kasmet vis labiau auga. Ko gero, kiekvienas jūsų turi pažįstamų, kurie dirba grožio srityje: ar tai būtų nedidelės prekybos įmonės, ar individualias paslaugas teikiantys asmenys (darbas kirpykloje, nagų ar blakstien...
Dirbtinis intelektas keičia klientų aptarnavimą Lietuvoje: ar nebeliks „blogos nuotaikos personalo“? (4)
Net pusė žmonių, susidūrusių su nekokybišku klientų aptarnavimu, akimirksniu atsuktų nugarą neigiamą patirtį suteikusiai įmonei, rodo „Zendesk“ duomenys. Lietuvoje modernus klientų aptarnavimas dar nėra populiari tema, bet turime bendrovių, taikančių mašininio mokymosi (angl. machine learning) ir di...
Neseniai pasiūlius, kad padavėjas turėtų apmokėti pabėgusio ir nesusimokėjusio kliento sąskaitą, kilo pasipiktinimo banga. „The Guardian“ paprašė skaitytojų pasidalinti įsimintiniausiomis istorijomis, nutikusiomis dirbant bare ar restorane.
Vyras pasibaisėjo banko skyriaus aptarnavimu: tokio blogo per visą nepriklausomybės laikotarpį neturėjau (224)
Š. m. vasario 19 dieną nuvykau į „Swedbank“ Vilniuje Konstitucijos pr. 20A, po pietų, ir išsiėmęs 830 numeriuką pralaukiau apie pusantros valandos. Išvykau, nes dienos laikas yra suplanuotas. Banko klientai girdėjau kalbėjo, kad laukia virš 2-jų valandų, buvo pasipiktinę. Viena moteriškė senyvo amži...
Kaip dažnai atėjus į parduotuvę tenka susidurti su nemandagiu personalo aptarnavimu? Komunikacijos ekspertai pabrėžia, kad prekės ar paslaugos pardavimu santykis tarp pardavėjo ir kliento nesibaigia. Verslui itin svarbu išlaikyti savo lojalų klientą, tačiau įmonės, investuodamos savo pinigus reklama...
Garsus verslininkas Henris Fordas yra pasakęs: „Negali kurti reputacijos iš dalykų, kuriuos tik planuoji daryti“, t. y. pažadų.
Sekmadienio popietę į DELFI kreipėsi vieno sostinės baro elgesiu pasibaisėjusi mergina. Su drauge užėjusi papietauti, mergina sulaukė įžeidimų ir grasinimų iš agresyviai nusiteikusio lankytojo, tačiau jis nebuvo sutramdytas. Priešingai, padavėja pardavė vyrui alkoholio, o mergina su drauge barą turė...
DELFI skaitytojos tekstas, kuriame ji nevyniodama į vatą išdėstė, ką galvoja apie įkyrias pardavėjas, sukėlė diskusijas tarp skaitytojų – straipsnis susilaukė daugybės komentarų. Būtent komentarų skiltyje savo nuomone ir patirtimi pasidalijo aptarnavimo srityje dirbanti komentatorė „Šer“ – jos pasis...
Nepaisant kalbų apie išsivaikštančią Lietuvą ir mažėjančią perkamąją galią atokesniuose šalies regionuose, šiemet Lietuvos miesteliuose dygsta nauji automobilių detalių prekybos centrai. Sektoriaus atstovai fiksuoja augančią automobilių detalių paklausą, o savo plėtros sprendimus grindžia mažesniais...
Turbūt kiekvienas mūsų galėtų nurodyti bent vieną brangų daiktą, kurį naudojame sulaukę ypatingos progos. Vieniems tai – sėkmę per pirmą darbo pokalbį atnešęs kaklaraištis, kitiems – universiteto baigimo proga tėvų padovanotas rašiklis, tretiems – iš tolimos kelionės parsivežtas puodelis su egzotišk...
Š. m. gruodžio mėnesį UAB „Mototoja“ apdovanota „Toyota“ „Ichiban“ ženklu už geriausią šio gamintojo klientų aptarnavimą Lietuvoje. Kaip teigiama įmonės pranešime žiniasklaidai, tai svarbiausias „Toyota“ apdovanojimas, kurį gauna tik aukščiausio lygio aptarnavimą teikiančios markės atstovybės Europo...
Dirbu kasininkės darbą jau 10 metų, šis darbas, ne taip, kaip dauguma mano, tikrai nėra lengvas. Kitiems atrodo – kas čia tėra, stovėti, sėdėti ir prekiauti, spausti mygtukus... Bet tai – tik fiziniai judesiai, o kur mūsų protas, kiek visko išklausyti reikia – replikų, šaukimų, keiksnojimų, girtų žm...
„Keturiolika valandų per dieną, minimalus užmokestis, o pareigų – daugiau, nei gležna aštuoniolikmetė pakeltų“, – taip darbą bare prisimena DELFI skaitytoja. Po to, ką patyrė, ji sako daugiau su šia sfera susidurti nenorinti.
„Skeptikai tai vadina „amerikietiška butaforija“ ir susieja ją su garsiąja „amerikietiška šypsena“. Aš tai vadinu rūpinimusi savo ir kito žmogaus geromis emocijomis“, – savo nuomone dalijasi DELFI skaitytojas Mindar, reaguodamas į skaitytojų diskusiją apie aptarnavimą Lietuvoje. Pasak autoriaus, šyp...