Alkoholio reklama

24 straipsnių

Giedrė Rimkūnaitė-Manke, advokatų kontoros „Glimstedt“ advokatė, ekspertė

Pagal Reklamos įstatymą, reklama laikoma bet kokia forma bei priemonėmis skleidžiama informacija, susijusi su ūkine komercine, finansine ar profesine veikla, skatinanti įsigyti prekių ar naudotis paslaugomis. Raktiniai žodžiai sprendžiant, ar skleidžiama informacija gali būti laikoma reklama, yra „s...

Šarūnas Karalius, Pakruojo dvaro bravoro ir spirito varyklos vadovas

Valstybė, panašu, kovoja ne tik su alkoholizmu, bet ir su atsakingu verslu, kuris nė neketina skatinti daugiau gerti, bet ant jo metamas šešėlis. Tai, žinoma, susiję su dabartinėmis Alkoholio kontrolės įstatymų peripetijomis ir nekonkretumais, o Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas...

Kornelija Mykolaitytė

Trečiadienį Vyriausybė pritarė Ūkio ministerijos parengtam Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimo projektui, kuriuo siūloma nustatyti alkoholio reklamos draudimo taikymo išimtį reklamai, skelbiamai į šalį įvežamuose ir importuojamuose leidiniuose užsienio kalba.

„Kas vyksta Kaune“ skaitytoja Kaune, Savanorių prospekte esančioje parduotuvėje „Hyper Maxima“, užfiksavo vaizdą, iš pažiūros nesuderinamą su šiemet pasikeitusiu Alkoholio kontrolės įstatymu. Anot prekybos tinklo atstovų, alkoholio asortimentą pristatantys leidiniai įstatymo nepažeidžia.

Seimas priėmė svarstyti piliečių iniciatyvinės grupės „Už blaivią“ parengtas alkoholio prieinamumą ribojančios įstatymo pataisas, kuriomis siūloma neparduoti alkoholio jaunesniems nei 20 metų (dabar - nuo 18 metų) asmenims ir įpareigoti pardavėjus reikalauti pateikti asmens dokumentą.