Tenisininkas dviem metams tapo „Tommy Hilfiger“ prekės ženklo ambasadoriumi, tad dailiosios lyties atstovės taip pat gali džiūgauti ir nekantriai laukti apatinių drabužėlių fotosesijų.

Rafaelis Nadalis. Vida Press nuotr.

O tai, kad jos gali būti tikrai karštos, byloja ir pirmoji razina - trumpas filmukas, pristatantis „Tommy Hilfiger“ ambasadorių Rafaelį Nadalį. Pusę minutės trunkančiame filmuke tenisininkas demonstruoja savo tobulą apnuogintą kūną ir lėtai, lyg striptizo erelis, nusimauna baltas kelnaites. Galima tik įsivaizduoti, kaip žiūrėdamos šį filmuką klykia sportininko gerbėjos Azijoje ir Europoje – būtent čia Rafaelis Nadalis turi daugiausia savo gerbėjų.

Pasak ekspertų, dviejų metų kontraktas Rafaelio Nadalio kišenę gali papildyti 3-4 milijonais JAV dolerių.