Kolekcijos pristatymo nuotaika buvo tamsi − prabangus žakardas, pliušinis velvetas, gėlės, atspaustos ant juodo pagrindo ir spalvų paletė iš violetinės, briliantinės žalumos (liaudiškai "zelionkės") espresso ir juodojo gintaro spalvų. Užkulisiuose ji pavartojo žodį „romantiškas“.
„Tačiau ne saldi, miela romantika − tai pasitikinti savimi romantika“,- sakė Frida. Naktinė − kitas, labai gerai kolekciją galintis apibūdinti žodis, kuris pateikė madą iš didžiosios M. Tuo pačiu kolekcija atrodė kur kas labiau asmeniškai nei ankstesnė Giannini kūryba.
Pradėkime nuo to, kad tas pasitikėjimas savimi atėjo iš vyrų aprangos, kurios didžioji dalis buvo ryškiai per didelių matmenų, išryškinimo. Kolekciją pradėjo karinis švarkas, derinamas su ilgu, siauru velvetiniu sijonu, nuostabiai atrodančiu trumpu odiniu vyriško kirpimo paltu ir į akis krentančiu išdidumu.
Kolekcijoje figūravo pelerinos, jas papildė ilgos, apdribusios kelnės − nauji vėjai Gucci stiliuje. Kelnės buvo sukištos į krokodilo odos jojiko batus − Arthur'as Rimbaudas niekuomet neįsivaizdavo, kad dekadentizmas gali atrodyti taip gerai.
Tuo tarpu griežta romantika liejosi per kraštus, tuo metu grojant garso takeliui iš filmo „Žmogus su randu“ (Scarface). Palaidinės provokavo savo perregimumu, padailintos iš ankstyvojo (iki Rafaelio) renesanso atkeliavusiomis pūstomis rankovėmis ir liemenį įrėminančiomis plačiomis šilko ar velveto juostomis.
Dauguma suknelių išryškino kūno linijas, tačiau kai kurios, kaip pora ryškaus leopardinio žakardo suknelių, buvo sujuostos per liemenį, su skeltukais, apnuoginančiais šlaunis. Viena suknelė ovalia, pečių neapnuoginančia iškirpte ir visa padengta tarsi vaškuotomis, blizgančiomis gaidžio plunksnomis atrodė itin žaviai.
Pristatymas kaito nuo eilės dramatiškų, daugiau modelių kūno parodančių ilgų, brangakmeniais nusagstyto tiulio suknelių. Tiulis sukūrė iliuziją, kad matome daugiau nuogo kūno, nei iš tiesų yra rodoma. Visos žemę šluojančios it sirenų suknelės buvo tiesioginis tamsios Giannini prabangos sukristalizavimas.