Kuomet tris kartus suklastosite savo nuotrauką, Jums bus ištarta „sudiev“ ir Jūsų nebėra. Tai ne pokštas.

Visgi „LinkedIn“ pakankamai neapkarpo siaubingų profilio nuotraukų. Prasti, pigūs, kerėpliški kadrai. Neregėtai nebrandžios ir neprofesionalios „leisk man pasidaryti asmenukę“ stiliaus nuotraukos, kurias iškerpa „LinkedIn“, kuo puikiausiai mirga „Instagram“, „Tinder“ ar „Facebook“. Draugiškas priminimas 39 milijonams studentų ir šiandieniniams kolegijų absolventams, landžiojantiems po „LinkedIn“: ši platforma ne narcizams ir pupytėms, ne šokiravimui ir ne Jūsų 8 klasės simpatijai.

Daugiau nei 313 milijonų vartotojų svetainė yra profesionalus tinklas, kuriame gausu buvusių ir esamų kolegų, vadovų, potencialių klientų, investuotojų ir visokių kitokių verslo pasaulio kontaktų. Susumavus visa, akivaizdu, kad Jūsų portretas turi būti atliktas profesionaliai, orientuotas į plačią auditoriją, gal kiek nuobodokas ir tradicinis.

Tad jei į „LinkedIn“ norite įkelti savo profesionalaus žaidimo veidą – nesijauskite kaltas darydamas šias įprastas (ir dažnai juokingas) profilio nuotraukų nuodėmes:

Asmenukė veidrodyje

Išsaugokite, prašau, savo vonios kambario veidrodyje nuo galvos iki pirštų galiukų pagautas asmenukes „Facebook“. „LinkedIn“ jos pavers Jus mėgėju, nesvarbu, kad gal atrodote kaip bosas, vilkėdamas hipsterinį plono audinio „Hugo Boss“. Taigi, dabar turėtumėt žinoti, kad bandymas į „LinkedIn“ patalpinti bet kokios rūšies asmenukę – Jūsų nerūpestingumo išdava.

Siaubingas filtras nuotrauką sugadins

Jau grūdinatės prie naujoviškų filtrų. Iš tikrųjų, nenaudokite jų visai, bent jau ne „LinkedIn“. Potencialūs darbdaviai ir klientai nori akimis išmatuoti Jus tokį, koks esate, o ne kokį itin emocionalų emo subkultūros atstovą.

Nuotrauka „Esu toks rimtas ir nekenčiu gyvenimo“

Niekada į profilį nekelkite nuotraukos, kurioje Jūs velniškai įsitempęs, rimtas.

„LinkedIn“ jau ir taip užterštas surūgėlių fizionomijomis. Geriau įmeskite laimingą (bet ne per labiausiai, ne iš serijos „aš ką tik laimėjau loterijoje“) portretą, kurioje Jūsų šypseną Richardas Bransonas (vienas iš žymiausių šio meto britų verslininkų, milijardierius, vienos garsiausių pasaulio verslo grupių „Virgin Group“ įkūrėjas, vadovas ir ekstremalių pojūčių bei nuotykių mėgėjas) pavadintų „konkurencingu pranašumu“. Pirmyn, tegul švyti Jūsų perlamutriniai dantys.

Atsipalaidavusio žmogaus šypsena veide – ženklas, jog esate labiau sukalbamas ir patikimas. Toks, žmogus, kuriam darbdavys, investuotojas ar verslo partneris teiktų pirmenybę.

Anapus neryškios nuotraukos

Niekas neturėtų prisimerkti norėdamas Jus įžiūrėti. Išmokite naudoti „Photoshop“ „Sharpening“ įrankį. Arba jei Jūsų portretas pernelyg neryškus, naudokite kitą, aiškesnę nuotrauką. Susikaupkite, žmonės mielieji. Tai vienas iš svarbiausių dalykų.

Viso kūno nuotrauka

Turbūt dažnas mūsų esame susidūrę su pusiau tupinčiais, pusiau besisukančiais piliečiais savo profilio nuotraukose. Marškinėliai ir sintetinės timpos. Ant įtrūkusio cementinio kelio. Visai į katiną panaši nindzė, beištarianti: „dar tik šitą jogos pozą, gerai?“, apdovanota juodu diržu ir asmeniniu treneriu.

Gal pasilikime prie tradicinių portretų, gerai? Jie čia labiau tinka.

Nuotrauka „Pasisveikinkite su mano katyte“

Šią taisyklę lengva įsiminti jei esate ne veterinaras. Būkite geri, nepozuokite su savo augintiniu. Ar juo labiau nedėkite vien savo augintinio nuotraukos. Nesvarbu, kad Jūs dievinate savo Pūkį, tai ne „LinkedIn“ profilio medžiaga. Čia – Jūs ir tik Jūs.

Nuotrauka: „Oi, aš apkarpiau savo kadrą“

Žvelgiant iš techninės pusės, juk esate ne tik veidas. Esate asmenybė. Žmogus su smegenimis galvoje, kojomis batuose ir į LinkedIn‘ą galite talpinti tokią nuotrauką, kokią patys išsirinksite. Tikimės, kad tik ne tuos keistus kirpčiukus viršugalvy ar pagurklį. Ar savo ausis. Suraskite tokią nuotrauką, kur matytųsi viskas. Parodykite savo veidą, visą veidą ir nieko daugiau, tik veidą.

Nuotrauka „Siluetas „LinkedIn“ nereikalingas“

Galiausiai, kad neatrodytumėte neišmanėliu ar nepasitikinčiu savimi, neteksite puokštelės peržiūrų jei išvis nuspręsite, jog nuotraukos nereikia. Jei įkelsite nuotrauką LinkedIn‘e, sakoma, jog septynis kartus daugiau žmonių spustels Jūsų profilio nuorodą. Taigi, padarykite sau paslaugą ir nesilaikykite abejotinų „LinkedIn“ dvigubų standartų: nuotraukų su vyrišku ar moterišku siluetu nereikia.

„Nenaudokite pernelyg senų nuotraukų, kuriose galbūt jau esate nevisai panašus į save. Vilkėkite tai, su kuo eitumėte į darbą. O nuotraukos fonas turi būti neutralus ir neatitraukiantis dėmesio“, – patarimu dalinasi „63 Wire Marketing“ vyr. rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

Remtasi „entrepreneur.com“ ir „63 Wire Marketing“ medžiaga

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)