Psichologinį nuovargį jaučia 70,8 proc. apklaustųjų, fizinį – 66,5 proc. Tokius rezultatus atskleidė natūralaus gruziniško mineralinio vandens „Borjomi“ užsakymu atlikta naujausia internetinė apklausa.

Šiek tiek mažiau nei trečdalis respondentų (29,5 proc.) teigia, kad šiuolaikinis gyvenimo tempas jų fiziškai nevargina. Penktadalis (20,2 proc.) apklaustųjų tvirtina, kad dėl šiuolaikinio gyvenimo tempo jie nejaučia jokio psichologinio nuovargio.

Paprašyti įvardyti priežastis, sukeliančias fizinį ir psichologinį nuovargį kasdieniame gyvenime, dauguma apklausoje dalyvavusių respondentų dažniausiai minėjo įtemptą darbą bei mokslus (20,4 proc.). 19,2 proc. nurodė stresą, 10,7 proc. – laiko stoką, 10,1 proc. – susilpnėjusią sveikatą, 9,9 proc. – miego trūkumą, 7,1 proc. – nekokybišką maistą, 6,7 proc. – judėjimo trūkumą, 4,9 proc. kaltino žalingus įpročius – nesaikingą alkoholio vartojimą ir rūkymą. Dar 8,3 proc. apklaustųjų teigė, kad jų niekas nevargina.

Respondentų taip pat buvo paprašyta atsakyti į klausimą, kaip fizinis ir psichologinis nuovargis atsiliepia jų gyvenimui. Beveik penktadalis apklaustųjų (19,2 proc.) yra įsitikinę, kad šiuolaikinio gyvenimo tempo sukeliamas psichologinis ir fizinis nuovargis kenkia jų sveikatai ir organizmui, 11,5 proc. mano, kad nuovargis turi įtakos jų santykiams su žmonėmis, 10,9 proc. tiki, kad nuovargis blogina psichologinę savijautą.

Apklausos dalyvių taip pat buvo klausiama, kokias būdais jie sumažina psichologinį ir fizinį nuovargį. Didžiausia dalis respondentų tai daro ramiai ilsėdamiesi (12,1 proc.), 11,9 proc. atsipalaiduoti padeda bendravimas su žmonėmis, 10,5 – mėgstamas hobis, 8,9 proc. – sportas, dar tokiam pat procentui apklaustųjų padeda meditacijos ir joga.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)