1 DIENA

Pirmadienio meniu varė į neviltį: pusryčiams - juodos kavos puodelis (be cukraus ir pieno!); pietums - 2 virti kiaušiniai ir kopūstų salotos su šlakeliu augalinio aliejaus, vakarienei - 200 g žuvies.

Įamžinimo vertas vaizdas, kai du, saldžią latę su daug pieno mėgstantys žmonės, vaipėsi gerdami paprastą kavą. Dieną, aišku, jokių pokyčių nepasijuto, nes dirbome, o ne apie maistą svajojome. Štai apie 13.00 val. gaunu brangiausiojo žinutę: siaubas, jau tų kiaušinių su kopūstais šlykštumas!". Prisiminusi, kad turiu maisto lauknešėlį, sėdu ir aš puotauti. Deja, įveikiau tik vieną kiaušinį ir kelis šaukštus kopūstų. Mano išvada - geriau visai nevalgyti, nei kimšti tokį maistą. Vakare gavau už tai barti, draugas karštai įrodinėjo, kad viskas, kas įrašyta į dietos meniu, yra būtina, todėl reikia griežtai jos laikytis (jis, aišku, sukandęs dantis taip ir darė).

Nepamenu, kada paskutinį kartą taip skubėjau į namus vakarieniauti. Mėgavomės žuvimi ir vis juokavome, kad po šios dietos pradėsime labiau vertinti maistą. Jėgos tikrai mūsų neapleido, tad vakare su dviračiais nuvažiavome 10 kilometrų - lengvai ir smagiai, kaip įprastai.

2 DIENA

Antrąją dieną pradėjome nuo pasisvėrimo. Stoju aš ant svarstyklių ir matau tą patį rezultatą - 57 kg. Nesistebiu, juk dietos laikomės dar tik antrą dieną, nerealu būtų sulaukti kažkokių stebuklingų rezultatų. Brangiausiasis jau vakare kalbėjo, kad jaučiasi lengvesnis. Jam atsistojus ant svarstyklių net suspiegiau: minus 2 kilogramai (78 kg). Koks laimingas jis iškeliavo į darbą!

Pusryčiai prasidėjo su juodos kavos puodeliu ir tamsiu džiūvėsiu. Manau, kad normalioje mityboje pusryčiai turėtų būti sotesni. Sutinku, kad 3 kepti kiaušiniai su šoninės gabalėliais ir skrudinta duona, pagardinta sviestu, - tai jau labai didelė kalorijų bomba (nors savaitgaliais mes dažnai mėgaujamės panašaus tipo pusryčių meniu), tačiau įvairios košės, avižiniai dribsniai, vaisiai, sumuštinukai - puikiai tinka.

Aš pietavau su kolegėmis, kurios taip pat maistą nešasi į darbą (ir pigiau, ir sveikiau), o mano mylimasis buvo priverstas pakeisti savo socializacijos įpročius - jis buvo įpratęs smagiai su kolegomis keliauti į kavinukę, tačiau šią savaitę lieka pietauti darbe. Antradienį valgėme 200 g keptos žuvies ir raugintų kopūstų salotas su aliejumi. Negaliu dejuoti - pilvukas buvo patenkintas ir sotus.

Grįžę jėgų tiek daug nebeturėjome, tačiau smagiai sukirtome japoniškos dietos vakarienę - po 100 g virtos jautienos ir išgėrėme stiklinę kefyro. Deja, kartais pradėjo svaigti galva, bet labai silpnai ir greitai praeidavo. Tą dieną ėjome anksti miegoti.

3 DIENA

Nauja diena - naujas pasisvėrimas. Lipu ant svarstyklių ir... vėl matau nepasikeitusį rezultatą. Net supykstu. Kodėl?! Griebiu kompiuterį ir pradedu ieškoti informacijos: kodėl laikantis dietos nekrenta svoris?". Ir supermamos pateikia krūvą atsakymų: organizmas pereina į sulėtintos medžiagų apykaitos etapą, lašiniai virsta raumenimis (kokia siaubinga nesąmonė!), pervertinu savo sudegintų kalorijų kiekį (nesutinku, tikrai valgau mažiau).

Na, o mano vyras ir vėl išdidžiai iškėlęs galvą nulipa nuo svarstyklių ir pareiškia: dar vienu kilogramu mažiau, jau 77 kg". Ir siūlo man mesti dietą. Pasak jo, pirma - nelabai man jos ir reikia laikytis, antra - nelabai ji man padeda. Ne, tikrai nepalūšiu, juk tai ir valios išbandymas.
Ryte lekiu į verslo pusryčius. Ir ten mane pasitinka didžiulis išbandymas - maistu nukrauti stalai (bandelės, vaisiai, blynai, mėsytės, pyragai...). Visi ragauja, skanauja, o aš sukandusi dantis sakau ačiū, pavalgiau namuose" ir geriu vandenį. Tą akimirką susimąsčiau, kad įvairios dietos ir maisto ribojimai gali atimti labai daug laimės. Mėgtu skaniai pavalgyti. Ir man tai nėra tik fiziologinio poreikio patenkinimas. Tai - bendravimo būdas, nuostabi laisvalaikio forma.

Pietus abu valgėme labai ilgai. Viena didelė kepta cukinija tapo milžinišku išbandymu. Paprastai šis patiekalas labai skanus, nes būna pagardintas prieskoniais, druska, kietuoju sūriu, tačiau šį kartą labai siaubingas. Reikalus pagerino 3 obuoliai, kuriuos sukirtome iki darbo pabaigos.
Trečiadienį nusižengėme griežtoms taisyklėms ir vakarieniavome labai vėlai - apie 22.00 val. (ilgai užtrukome darbuose, dar norėjome pasivaikščioti mieste). Kaip tyčia, vakarienė itin didelė: 200 g virtos jautienos, 2 kiaušiniai ir kopūstų salotos. Visko nepavyko įveikti...

4 DIENA

Ketvirtadienį scenarijus kartojasi: aš - minus nieko, mano draugas - ir vėl minus kilogramas (dabar jos svoris - 76 kg). Rezultatai suteikia džiaugsmo, tad į darbą jis išlėkė lyg ant sparnų (tikriausiai gausiu velnių, kad viską atskleidžiu).

Apie tai, kaip mums sekasi laikytis japoniškos dietos, skaitykite sekmadienį. Tikiuosi, kad galėsiu pasigirti bent kažkokiu rezultatu. Na, o 3 dienų išvada tokia, kad dieta veikia, tačiau kiekvieną individualiai. Gal yra entuziastų, kurie nori kartu įšokti į japoniškos dietos traukinį (jos meniu rasite čia) ir atlikti eksperimentą? Jei taip, rašykite mums el. paštu info@5braskes.lt. Papasakokite, kaip jums sekasi, kaip krenta svoris, su kokiais sunkumais susiduriate.