Užvakar prestižiniame viešbutyje "Four Seasons" keliems šimtams svečių "Nijolė" drauge su rusų dizaineriu Valentinu Judaškinu pristatė naują 2003 žiemos kolekciją.

"Mados pasaulyje nesu naujokė. Tačiau debiutas Milane buvo jaudinantis. Suvokiu, kad su viena kolekcija čia nieko nenuveiksi. Pirmąkart pakliuvę į Milano "pret-a-porter" kalendorių, dabar galvosime apie pristatymų tęstinumą", - kalbėjo "Lietuvos rytui" "Nijolės" mados namų savininkė Nijolė Veličkienė.

Kolekcijos pristatymą rengusios Milano ryšių su visuomene bendrovės "SAE Comunicazione Integrata" atstovų nuomone, debiutas pavyko: "Jaudinomės ir mes. Bet, atrodo, be reikalo: vieno pristatymo netgi neužteko - tiek svečių, žurnalistų atvyko žiūrėti "Nijolės" ir V.Judaškino. Teko surengti dar vieną pristatymą".

Milano mados savaitės debiutantais išsyk susidomėjo Italijos žiniasklaida. Tą patį vakarą televizijos žinių laidoje vienas įtakingiausių Italijos televizijos kanalų "RAI due" parodė filmuotą reportažą iš pristatymo "Four Seasons" viešbutyje.

"Mes čia kaip kine: vienas seansas baigėsi, prasideda antras" - smagiai nusiteikęs "Four Seasons" hole juokavo V.Judaškinas. Kolekcijos kūrėjų nuotaiką kėlė pristatymą aplankiusios įžymybės. Pirmoje eilėje prieš podiumą įsitaisė garsus italų dainininkas Toto Cutugno.

"Man viskas taip patiko, kad nutariau laukti antrojo pristatymo ir viską pažiūrėti iš naujo. Nesitikėjau, kad Lietuvoje kuriama tokio aukšto lygio mada", - gyrė T.Cutugno.

"Four Seasons" viešbutyje kilo didelis sujudimas, kai į "Nijolės" ir V.Judaškino pristatymą, lydimas savo agento, atvyko "Milan" futbolo komandos legionierius Andrejus Ševčenka.

"Ragauti ikrų neturiu laiko, - mostelėjo šiuo metu vienu geriausių Europos futbolininkų laikomas ukrainietis į gardumynais apkrautą stalą, - Bet žvilgtelėti į puikius rūbus - su malonumu". Vilniaus mados namų sėkme džiaugėsi pristatymą stebėjęs Lietuvos ambasadorius Italijoje Edminas Bagdonas su žmona.

"Man "Nijolės" debiutas Milano mados pasaulyje panašus į laimėtą svarbią krepšinio taurę", - svarstė buvęs Kauno "Žalgirio" komandos rėmėjas Šabtajus Kalmanovičius, į Italiją atskridęs specialiai dėl kolekcijos.

"Aš nesitikėjau, kad Milane mūsų lauks tokia didelė konkurencija, - apie debiuto užkulisius kalbėjo N.Veličkienė. - Tuo smagiau, kad Italijos nacionaliniai mados rūmai mus vis dėlto pripažino ir įtraukė į oficialų "pret-a-porter" savaitės kalendorių".

"Nijolės" ir V.Judaškino debiutui labiausiai priešinosi trys pripažinti mados lyderiai - "Versace", "Prada" ir "Roberto Cavalli", siekdami išstumti lietuvišką vardą iš oficialaus Milano savaitės kalendoriaus.

"Nijolės" kolekciją stebėję italų mados apžvalgininkai priešiškumą aiškino tuo, kad anksčiau prabangias kolekcijas kurdavo tik "Versace" ir "Prada", o dabar pripažintiems lyderiams teks domėtis, kas dedasi Vilniuje.

N.Veličkienė tvirtino, kad dėl Milano kolekcijos yra visiškai rami. "Visi drabužiai sukirpti ir sukonstruoti čia, Italijoje. O kailių technologijos srityje italai - nepralenkiami pasaulyje".

"Nijolės" ir V.Judaškino kolekcijoje dominavo juoda, skaisčiai raudona ir smėlio spalvos. Švarkų, paltų, kostiumų originalumo žymė - detalės iš brangiųjų audinių, sabalų kailių.