Modeliai, tik ką dar buvę paaugliai, suveltomis šukuosenomis ir akiniais raginiais rėmeliais, vaikščiojo podiumu su tradiciniais apsiaustais, trumpomis tvido ar odos striukėmis, raštuotais kašmyro megztiniais ir kasdienėmis ilgomis laisvomis kelnėmis. Kaklaraiščiai – vilnos ar dryžuoto šilko, bet Prada pirmenybę teikia vilnonėms kaklajuostėms. Vieninteliai žaismingi kolekcijos elementai – atsitiktinės vilnonės ar odos kepurės.

“Pažvelkime teisybei į akis – vyrai širdyje yra konservatoriai”, - sako Prada.

Dizainerė, išgarsėjusi savo minimalistine moterų apranga, tapusia savotišku gyvenimo stiliumi tarp intelektualiosios grietinėlės, teigia, kad ji ir ateityje nori daugiau atsidėti vyrų aprangai.

Domenico Dolce ir Stefano Gabbana sekmadienio šou atvėrė kelią naujiems džinsams, kurie kelnes, aptempiančias klubus, pavertė kombinezonu. Šio pasirodymo metu žaismingoji dizainerių pora pristatė modelius, primenančius Adonį – tobuli raumenys, daugybė tatuiruočių, su tiek apiplyšusiais, tiek išpuoštais džinsais, tačiau bet kokiu atveju susegamais daug žemiau bambos.

Tik elegantiškas apavas ir daugybė grandinių, puošiančių nuogą krūtinę, nukreipė dėmesį nuo naujosios kelnių juosmens linijos, kuri pralinksmėjusių žiūrovų akims demonstravo apatinį trikotažą.

Seksualūs džinsai – naujausias pasiūlymas šiuolaikinio mados vartotojo vyro spintai: šis vartotojas nebesilaiko tradicinių aprangos taisyklių, bet mėgaujasi ieškodamas ir rinkdamasis – iki šiol tai buvo moteriškosios lyties prerogatyva.

Jokia paslaptis, kad Dolce ir Gabbana užčiuopė laiko pulsą. Jų seksualios ir stilingos mados kryptys pernai padidino pardavimą iki daugiau nei 916 milijonų dolerių, o tai beveik trisdešimties procentų padidėjimas – stulbinama šiuo metu, kai dauguma mados pramonės dalyvių išgyvena sąstingio periodą.

“Turite jų klausyti ir kartais jiems nusileisti”, - sako Domenico Dolce, turėdamas omenyje klientus vyrus. Naujojoje Dolce ir Gabbana kolekcijoje – drabužiai 24 valandoms per parą, nuo trumpikių iki biuro aprangos, nuo trijų dalių bankininko kostiumo iki šilkinio siuvinėto smokingo švarko.

Donatella Versace pristatė vyrą, mėgstantį greitą gyvenimo ritmą. Jis trokšta užkariauti miestą ant galingo motociklo, dėvėdamas juodos odos švarką bei juodas priderintas odines kelnes. Biure jis dėvi lygiai prigludusį kostiumą su ruoželiais arba aksominį švarką ir kelnes su aukso užtrauktuku padabintomis kišenėmis – kaip įrodymą, kad jam nepakeliui kartu su minia.

Taip pat sekmadienį pristatyta Jil Sander kolekcija – tvarkinga ir daili, su prideramais kostiumais, itin švelniais kašmyro megztiniais – viskas juodos, pilkos ir smėlio spalvos. Kolekciją užbaigė Sander vyriškos aprangos kūrėjų komanda, dizainerei antrą kartą 2004 metų rudenį palikus kompaniją.

Daugiausiai pirmąją pasirodymų dieną matytas neperšlampamas apsiaustas, kuris kitą žiemą gali būti iš vilnos audinio arba odos. Burberry, žymiausia apsiaustų gamintoja, pristatė šio tradicinio apdaro plastikinę versiją. Amžinoms diskusijoms dėl kaklaraiščių šį sezoną, regis, metas padaryti pertrauką. Ant podiumo telpa ir gerokai patrumpinti, ir puošnūs vilnoniai.

Milano mados savaitė, kurios metu tokie žymūs Italijos mados vardai, kaip Missoni, Gucci, Fendi ir Ferre (daugiau nei 50 prekių ženklų) pristatė žiemos kolekcijas, baigėsi ketvirtadienį Giorgio Armanio pasirodymu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją