Jeigu mes paklausime moterų, dėl ko joms patinka arabų kilmės vyrai, jos atsakys:

Nes jie egzotiški;
Nes jie gražūs;
Nes jie turtingi;
Nes jie išmano meilės meną.

Mažas jų trūkumas: kartais jie turi kelias žmonas. Tai nereiškia haremo. Tikram haremui išlaikyti reikia labai daug pinigų. Dėl to ir vadinosi vienas prieš kelis metus pas mus rodomas filmas ”Paskutinis haremas”. Paskutinis. Liūdna...

Bet tuo pačiu ir gerai. Juk Rytų moterys taip pat turi teisę į išsilaisvinimą, o haremo sąvoka padaro iš moters kažkokį daiktą. Maždaug viena mažiau, viena daugiau- pirksiu parduosiu- kaip gyvulių banda kažkokia.

Haremų nėra, tačiau turėti kelias žmonas daugelio Artimųjų Rytų valstybėse įstatymas leidžia. Ir, tarp kitko, leidžia iš rūpesčio pačiomis žmonomis. Šitie “laukiniai” musulmonai, įsivaizduokite, įvedė šį įstatymą tam, kad žmonos nebūtų perkrautos darbais. Tai reiškia: viena žmona- maistui gaminti, kita- rūbams skalbti, trečia- vaikams prižiūrėti, ketvirta- su vyrui mylėtis.

Islamo šalyse nebuvo numatyta, kad žmonos mokysis ir dirbs, todėl buvo savaime suprantama, jog jos liks namuose. Ir, įsivaizduokite, musulmonai suprato, kad moterims tai- žymiai sunkesnė našta, nei vaikščioti į darbą. Europiečiai vyrai kažkaip iki šito nenuėjo. Jiems mieliau buvo daryti iš moterų dvasingas Nuostabiąsias Damas arba gašlias raganas - pagal nuotaiką.

Vienas garbinti iš atstumo (apie išlaikymą kalba neina- užtektų riterio kardui nusipirkti). Kitas- kaltinti gašlumu ir deginti. O likusias - vesti. O vedus jas – elgtis su jomis kaip su gyvuliais ar tarnaitėmis. Kurios tuo pačiu turi lovoje būti meilužėmis, o su vaikais - gerosiomis mamytėmis. Kas atimdavo iš moterų galimybę šviestis, dirbti ne namuose ir įtakoti politiką. Ir dėl ko tie patys vyrai į moteris žiūrėdavo iš viršaus. Maždaug, jos tik instinktais gyvena, ir tik ir galvoja, kaip vyrą suvilioti.

Tiesą sakant, moterys iš tiesų instinktyviai susižavi rytiečiais. Ir nesusižavėti jais sunku. Rytų asistavimo ir meilės menas yra žymiai labiau pažengęs nei Vakarų. Na, prisiminkite, kokie yra seniausi žmonijai žinomi kūriniai apie meilę?

“Giesmių giesmė”- sukurta Izraelyje. “Kama sutra” ir “Persiko šakelė” – Indijoje. “Karoliai balandėlei”- arabų kraštuose. Ir visokie kinų traktatai apie kūnišką meilę atsirado gerokai prieš Ovidijus, Petrarkas, Dantę ir Bokačio. O tai, ką mes žinome apie seksą iš “revoliucingų” Nabokovo “Lolitos”, Milerio “Seksus’o”, Arsan “Emanuelės”- tai tik gėlytės. Ir mūsų neišradinga pornografija, ir amerikiečių Masterso bei Džonsono praeito amžiaus darbai rytiečiams tik juoką kelia. Pamanykite, amerikietės tik prieš antrą pasaulinį karą sužinojo, kam reikalingas klitoris, kas yra “G-taškas” ir kaip pasiekti orgazmą!

Taigi manydamos, kad rytiečiai daugiau išmano sekso srityje, mūsų moterys iš dalies teisios. Jos neteisios tik tuomet, kai mano, jog vyre iš Rytų automatiškai telpa visa Rytų sekso kultūra. Tai tas pats, kaip iš lietuvaitės tikėtis, kad jis verps ir seks tautosaką. Neverta manyti, jog indas ar arabas suteiks joms visa tai, ką indų merginos sužino nuo mažens ir ką įsisavina su motinos pienu. Juk “Kama Sutrai” ne tik vyras, bet ir moteris turi būti pasiruošusi.

Tačiau arabų vyrai yra gan meilūs. Rytuose bendravimo kultūra yra kitokia, tai menas rodyti dėmesį pašnekovui. Rodyti, mūsų akimis, kiek įkyriai, tačiau ne asistuojant. Bendrauja arabai kantriai, neskubėdami ir negailėdami komplimentų. Toks vyras ir komplimentų moteriai nemažai moka, ir įspūdį padaryti gali. Žiūrėdamas moteriai į akis savo rudomis akimis, šypsodamasis ir bučiuodamas jai rankas, jis turi privalumų, kurių pristinga vyrai europiečiai. Ypač jei moters patirtis su kitu, šaltu ir grubiu vyru, yra priešinga. Kaip buvo pasakyta viename rusų filme apie kariuomenę, “joms imponavo tai, kad orgazmo metu jis nemušdavo joms per nugarą, kaip mėgdavo daryti jų vyrai”.

Be to, arabų vyrai, ieškantys žmonų, neretai atrodo turtingi. Iš tiesų jų pačių masteliu jie nebūtinai turtingi. Tačiau turintys kelias žmonas- turtingi jau vien dėl šio fakto. Vyrų turtingumas- moters saugumo garantas. Ir gali tapti potraukio sudedamąja dalimi. Netgi jei moteris apie tai negalvoja. Žinoma, ne visi arabų vyrai tokie turtingi kaip atrodo. Sultonų nebėra, šeichų mūsų kraštuose nesimato. O jei ir atsiranda koks nors jaunas libanietis ar turkas, tai gali būti, kad ir pats iš tėvų pinigų gyvena.

Kaip žinia, moters širdis yra paslaptis jai pačiai. Iš tikrųjų niekas negali paaiškinti, kodėl moterį traukia patrauklūs arabų vyrai. Tik yra aišku, jog vyras, kurį visos laiko patraukliu, trauks ir atskirą moterį. Juk tai- įtaiga, tik ne pačių vyrų, o mūsų visuomenės. Tai pažiūrų hipnozė- konformizmas.

Tačiau kiekviena moteris jums pasakys, jog nori būti vyrui vienintelė. Tai reiškia, jog ji pretenduoja į santykį “aš vienintelė- jis vienintelis”. Į tokį gražų romantišką duetą. O patrauklūs vyrai pagal apibūdinimą negali būti vienintelių moterų vyrai. Jie kaip tik yra apsupti daugelio moterų. Ir kad ugnis visuomet pritraukia prie savęs daug drugelių, moterys puikiai žino. Tačiau savimeilė stumia jas į šią ugnelę su slaptu tikslu nukonkuruoti kitus drugelius. Suvilioti nepatrauklų vyrą- anokia čia garbė. Suvilioti visų geidžiamą - štai malonumas.

Tačiau suvilioti vien dėl suviliojimo, arba vien dėl materialinių paskatų- baikite, kiek šis malonumas tęsiasi O kas po to?

O po to norisi ne suviliojimo, ne tik žavesio ir meilumo. Norisi artimo žmogaus. Norisi tokio, su kuriuo gali pragyventi gyvenimą. Artmumas, žinoma įmanomas ir su libaniečiu, ir su turku. Tačiau žymiai didesnė tikimybė surasti artumą su tuo, kas yra tavo dvasios, tavo pažiūrų ir tavo kultūros žmogus. Kuris kartu su tavimi lakstė mūsų gruoblėtu kiemo asfaltu. Kuris lankė panašią raudonų plytų mokyklą. Kuris stovėdavo panašioje eilėje prie deficitinių plokštelių. Ir kuris šalo naktį prie to paties Parlamento 1991 metais. Kažkaip su tokiu žmogumi yra dar kažkas artimo, ko joks turkas nežino. O kad mūsų lietuviai vyrai pinigų užsidirbs ir meilės meno išmoks- šituo neabejokite. Išmoks ir dar arabus perspjaus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)