Atsiimdamas teritoriją, kuri jau seniai priklausė jam, Ungaro modelius apvyniojo gėlių raštais dabinto šifono šaliais ir šilkinėmis turkiškais raštais margintomis suknelėmis – platūs modeliai sukūrė nežemiškumo įspūdį ir rodėsi, kad manekenė tuoj tuoj pakils nuo žemės paviršiaus. Savo meilę egzotikai dizaineris paįvairino spalvomis, raštais ir tekstūra, įtraukdamas Rytų įtaką, siuvinėjimus, kurie priminė viduramžių gobelenus ir grūdintą stiklą su krūvomis afrikietiškų karoliukų, kuriuos iš naujo interpretuoti ėmėsi Erickson Beamon.

Ar griežta pečių linija, kuria ryškiai išsiskyrė savimi pasitikinčios moterys, buvo dar vienas žvilgsnis atgal į Ungaro 1980-uosius? Bliuzono tipo mini suknelės, dideli durstiniuoti kailiniai su plačiomis apykaklėmis, plazdantys dygsniuoti velvetiniai švarkai ir papūstos mutono rankovės tikrai vedė ta kryptimi. Tačiau tuo pat metu dizaineris pasirūpino atnaujinti savo etiketės įvaizdį ir pateikė savo versiją, kaip šiandienos sąlygomis vertėtų nešioti prabangius drabužius.

Emanuel Ungaro pradėjo savo karjerą dar tuomet, kai daugelis šiandienos įžymybių dar nebuvo gimę. Tačiau šiandien jis pasiūlė visą eilę puošnių drabužių, tinkamų žingsniuoti per raudoną kilimą. Tai buvo tamsiai raudonos vyno spalvos siuvinėta vakarinė suknelė su nėrinių intarpais. Šį kartą dizaineris atskleidė dar keletą savo atradimų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją