Daumantės Kontautaitės sukurtoje kolekcijoje „Grafika“, kaip ir grafikos darbuose, susiduria dvi priešybės - juoda ir balta, kurios kuria kontrastą. Tai žaidimas linijomis, dėdėmis, taškais, faktūra. Drabužiuose susiduria skirtingos grafikos paveikslų kompozicijos. Juoda ir balta spalvos visada elegantiška ir paslaptinga.

Editą Ingelevič sukurti kolekciją „Atlantida“ įkvėpė prarasto kontinento vizija. Nuo seniausių laikų žmonės linkę svajoti - tai atskleidžia mitas, legenda, o gal realiai egzistavęs kontinentas - Atlantida. Tai tarsi moteris esanti ir dabartyje, ir sustingusi nežinomybėje.

Pagrindinė Kristinos Mikštaitės kolekcijos „Tukanas“ idėja - paukščiai. Lengvi, minkšti audiniai įkūnija laisvas formas. Drabužiuose vyrauja romantinis ir etno stiliai. Pagrindinės medžiagos: velvetas, trikotažas, organza, linas. Modeliuose vyrauja viena iš pagrindinių ateinančio sezono tendencijų- kokonas.

Birutė Zaborskytė pademonstravo kolekciją „ Vilkų saulutė“, kurioje tapoma blankesnėmis spalvomis, kur kiekvienas veiksmas turi atoveiksmį, kur mintys prasišviečia ir gula viena ant kitos, troškimai kaip migla sklendžia šalia, o tikėjimas išsipildo.

Pagal tautosaką Vilkų saulutė – tai Mėnulis, nakties Saulė. Tai mums nepažįstama, tamsi mėnulio pusė, tai slėpinys, šešėlis, naktis, nepasiekiama dienos šviesoje. Šia kolekcija siekiu atskleisti nakties nuotaikas. Parodyti, kokia skirtinga ir nenuspėjama aura tvyro bei susieti tai su žmogumi. Juk viskas yra viena: žmogus, kosmosas, pasaulis, mėnulis; viskas sukasi tame pačiame cikle. Darbe mėnulį interpretuoju savaip, siekiu parodyti, kokį jį matau aš. Čia jis netelpa savyje, išsineria ir pradeda naują etapą, maišosi, painiojasi. Tai, kas turi būti apačioje, išvirkščiojoje pusėje, išlenda į viršų. Spalviniu niuansu persmelktos spalvos ir laisvi siluetai asocijuojasi su ramybe. Tuomet jis tampa aiškus, grynas. Galų gale visiškai sudyla, "numiršta", "pargriūna", "suyra".

Kas nutiktų rūbams, jei vieną dieną per savo nuolatinį skubėjimą, pamirštume juos apsirengti? Vidminos Stasiulytės kolekcija „Moderni erozija“ išduoda paslaptį, kokia erozija tada įvyktų mūsų spintose: drabužiai, aksesuarai suaugtų į vieną, rūbo detalės susiklijuotų, nutrupėtų, nutįstų, surūdytų, supelytų, išbluktų iki bespalvės medžiagos, kostiuminis audinys suplonėtų iki suknelinio audinio ar suirtų iki smulkinto medvilnės pluošto ir panašiai. Įvairioms erozijos imitacijoms išgauti, audiniai buvo deginami lygintuvu, dažomi surūdijusiais, spintoje esančiais daiktais, tamsesni rūdžių niuansai atsirado audinį apšlaksčius jodu, o supelijimo imitacija – medžiagas dažant briliantine žaluma.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją