Anot “Lindex” valdybos narės, modelio Emmos Wiklund, parduotuvė skirta stilingoms, tačiau ne madų besivaikančioms, o turinčioms subrendusį ir sąmoningą požiūrį į madą moterims, žinančioms, kas tinka būtent joms.
“Lindex” yra drabužių tinklas, kur moteris vienoje ir toje pačioje parduotuvėje randa tiek sau, tiek savo vaikams tokių drabužių, kokių nori. Įvairialypės kolekcijo suteiks mūsų klientėms galimybių derinti drabužius ir susikurti asmeninį stilių”, - tikino Goranas Bille, Lindex vykdantysis direktorius.
Pakoreguoti lietuvių stilių veržiasi ir „Lindex“ kaimynai britai - prieš savaitę prekybos galerijoje duris atvėrė Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos kompanijos „Marks & Spencer” parduotuvė.
Joje prekiaujama moteriškais ir vyriškais įvairių dydžių bei ilgių drabužiais, apatiniu trikotažu, kosmetika, aksesuarais ir maisto produktais.