Apie tai savo „Linkedin“ paskyroje paskelbė bendrovės „Girteka Transport“ direktorius Mindaugas Paulauskas.

„Girteka“ išsinuomojo buvusią MAN autobusų gamyklą, kuri neveikia nuo 2016 m. Kaip skelbia Lenkijos žiniasklaida, bendras gamyklai priklausančių sklypų plotas siekia 15 hektarų, teritorijoje šiuo metu stovi biurų ir sandėliavimo pastatai, taip pat yra įrengta degalinė.
„Greitai atidarysime naujausią ir didžiausią transporto bazę mūsų įmonės istorijoje. Ačiū visiems mano kolegoms, kurie sunkiai dirbo, kad tai įvyktų“, – socialiniame tinkle parašė M. Paulauskas.

Kartu jis paskelbė, kad bendrovė būsimai bazei ieško darbuotojų – vairuotojų, vilkikų serviso meistrų, finansų ir personalo atrankos specialistų.

Buvusi MAN autobusų gamykla įsikūrusi šalia Poznanės, netoli Vokietijos sienos. Bendrovės padalinį šiame mieste „Girteka Logistics“ atidarė 2019 m. vasarį, o šiuo metu Lenkijoje įmonė jau valdo kone 1500 vilkikų. Iš viso „Girtekos“ parke yra apie 9000 transporto priemonių.

Transporto bazes „Girteka“ taip pat valdo Šiauliuose, Vilniuje ir Rusijos mieste Smolenske.

„Nauja bazė Lenkijoje yra įmonės plėtra, padėsianti būti arčiau klientų. „Girtekos“ grupė toliau vykdys veiklą tiek bazėse Šiauliuose, Vilniuje, Smolenske, o vilkikai bus registruojami įvairiose šalyse – Lietuvoje, Lenkijoje, Norvegijoje, Vokietijoje ir kitose valstybėse. O personalo ieškome darbui visose mūsų bazėse“, – Delfi sako „Girteka Logistics“ komunikacijos vadovas Simonas Bartkus.

Kraustynių mastas vis didesnis

Integruoto veiklos centro statybas Lenkijoje šių metų vasarą pradėjo ir viena pagrindinių „Girtekos“ konkurenčių Europoje, vokiško kapitalo „Hegelmann Transporte“, taip pat valdanti ir tokio paties pavadinimo įmonę Lietuvoje, kuri yra antra pagal dydį transporto bendrovė mūsų šalyje.

Liepą buvo skelbiama, kad daugiau nei 22 mln. eurų investicijos skiriamos siekiant suteikti visapusiškas paslaugas vežėjams, jų transporto parkams ir vairuotojams.

„Grupės įmonė Lietuvoje sveikina kolegas su ambicingu, reikšmingu ir itin perspektyviu projektu, kuris sudarys galimybes būti dar arčiau pagrindinių rinkų. Tokio veiklos centro poreikis yra didžiulis, mes taip pat planuojame naudotis kuriama infrastruktūra“, – pranešime teigė „Hegelmann Transporte“ Lietuvoje generalinis direktorius Tomas Jurgelevičius.

Lietuvos vežėjų asociacija „Linava“ skaičiuoja, kad šiuo metu Lenkijoje didesniu ar mažesniu mastu įsikūrė arba kuriasi apie 500 Lietuvos transporto įmonių, kurios iki šių metų pabaigos kaimyninėje šalyje valdys 4000-4500 vilkikų.

Bendrovės „Savesta Consulting“, kuri padeda vežėjams pradėti arba plėsti veiklą Lenkijoje, valdybos narys Ignas Volbikas tvirtina, kad mūsų šalies verslo atstovai Lenkiją ir toliau aktyviai renkasi dėl paprastesnio įdarbinimo proceso, geografinės padėties ir kitų didelės rinkos privalumų.

„Panašu, kad transporto kompanijos planuoja drastiškus veiklos procesus. Pavyzdžiui, mes kas mėnesį pradedame dirbti su 15-20 įmonių, kurios nori vykdyti veiklas Lenkijoje. Svarbu paminėti, kad galimybėmis veiklą vykdyti svetur domisi ir mažesni vežėjai. Dėl galimos plėtros arba rinkdami informaciją, kaip perkelti veiklą į Lenkiją, į mus kreipėsi beveik visos įmonės, kurios turi 10 transporto priemonių. Iš viso Lietuvoje yra apie 950 tokio dydžio įmonių. Tai tik parodo, jog vis daugiau verslų mato tokias išeitis“, – „Linavos“ pranešime sakė I. Volbikas.

Kaip pagrindinius dalies veiklos iškėlimo į Lenkiją motyvus vežėjai vardija Lietuvoje įvestas kvotas darbuotojams iš trečiųjų šalių, mažesnę mokestinę naštą ir geografinį artimumą Vakarų Europoje. Pastarasis veiksnys taps itin svarbus, kai kitąmet pradės galioti Mobilumo paketo nuostata, įpareigojanti kas du mėnesius vilkikus grąžinti į registracijos šalis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (222)