Šių metų vasarą iš Paryžiaus į Niujorką pradėjusi skraidyti Prancūzijos pigių skrydžių bendrovė „French Bee“ džiaugiasi sėkme, nepaisant net to, jog eiliniams turistams iš Europos JAV po pusantrų metų trukusio draudimo atsivėrė vos prieš mėnesį. Tad ateinančiais metais „French Bee“ imsis ir į priešingoje JAV pakrantėje įsikūrusį Los Andželą.

Į Prancūzijos Polineziją ir Reunjoną iki tol skraidžiusi bendrovė skrydžių į Niujorką ėmėsi liepą, tikėdamasi, kad JAV keliautojams iš Europos atsivers vasarą, tačiau tai nutiko tik lapkričio 8 dieną.

Vis dėlto „French Bee“ vadovas Marcas Rochet portalui „Simple Flying“ prieš kelias dienas teigė, kad sprendimas per savaitę į Niujorką vykdyti keturis skrydžius, kurių bilietų kainos į vieną pusę prasideda nuo 120 eurų į vieną pusę, pasiteisino.

Tai ne tik leido išmokti keletą svarbių pamokų prieš paklausos padidėjimą, bet ir lėktuvų užimtumas nebuvo toks mažas, kokio buvo galima tikėtis, kadangi iki lapkričio JAV iš Europos įsileisdavo tik savo piliečius, teisę gyventi šalyje ar specialią vizą turinčius užsieniečius.

Tokie draudimai negaliojo priešingoje pusėje – Europos Sąjunga priėmė pasiskiepijusius keliautojus iš JAV, tad amerikiečiai mielai naudojosi proga aplankyti Paryžių gerokai pigiau, nei siūlo tradicinės oro bendrovės.

M. Rochet skaičiuoja, kad rugpjūtį-spalį vidutinis bendrovės lėktuvų užimtumas maršrute Paryžius-Niujorkas siekė 56 proc. Bendrovės vadovas įsitikinęs, jog tai puikus rodiklis.

Jis taip pat pažymi, kad prie naujo maršruto sėkmės prisidėjo ir jame naudojamas orlaivis „Airbus A350“, pasižymintis itin dideliu krovinių skyriumi. Krovinių gabenimas leido gauti taip reikalingų pajamų, prieš išaugant keleivių srautui.

Be to, „French Bee“ skrydžių per Atlantą ėmėsi tuo metu, kai tradicinės oro bendrovės mažino tokių maršrutų skaičių, todėl M. Rochet mano, jog buvo pasirinktas tinkamas laikas, suteiksiantis konkurencinį pranašumą.

„Lapkričio mėnesį bendras „Air France“ pajėgumas JAV rinkoje sudarė tik kiek daugiau nei 50 proc. 2019-ųjų lygio. Tuomet jie turėjo du „Airbus A380“ lėktuvus per dieną, dabar jie juos turi saugykloje. Tad bendras kelionės vietų skaičius yra apribotas, todėl į rinką ateiname geru metu“, – „Simple Flying“ sako M. Rochet.

Dabar „French Bee“ ruošiasi plėsti savo tinklą JAV. Lapkritį pradėti vykdyti skrydžiai į San Franciską, o nuo kitų metų balandžio keturis kartus per savaitę iš Paryžiaus bus imta skraidyti į Los Andželą. Nuo liepos skrydžių šiame maršrute skaičių numatoma didinti iki šešių per savaitę.

Bilietų kainos šiame maršrute prasidės nuo maždaug 250 eurų į vieną pusę.

JK startuolis dairosi į Indiją

Į tarpžemyninius skrydžius dairosi ir keletas Jungtinėje Karalystėje (JK) įsikūrusių aviacijos startuolių, tačiau šios įmonės pirmiausia ketina imtis susisiekimo su Indija, o bene arčiausiai šio tikslo yra įmonė „flyPOP“.

Londono Stanstedo oro uoste bazę vasarį atidariusi bendrovė „flyPOP“ į šios šalies miestus Amritsarą ir Ahmadabadą žadėjo pradėti skraidyti dar šiemet, bet panašu, kad dėl tebesitęsiančių kelionių apribojimų planai buvo atidėti kitiems metams.

„flyPOP“ skrydžių bilietus iš JK į Indiją siūlys nuo 99 svarų sterlingų (apie 117 eurų) į vieną pusę, kai tradicinės oro bendrovės, pavyzdžiui, „Air India“ tokius pačius skrydžius pardavinėja po maždaug 600 svarų sterlingų.

„Kai kalbama apie pigius tolimuosius skrydžius, visi sako: „O, tai buvo išbandyta ir neveikė“. Niekada nebuvo išbandyta tinkamai“, – „Simple Flying“ metų viduryje sakė „flyPOP“ vadovas Nino Judge‘as.

Tuomet jis džiaugėsi, kad dėl pandemijos bendrovei pavyko itin pigiai gauti tolimiesiems skrydžiams skirtų orlaivių ir teigė, kad klientų bendrovei nepritrūks, nes JK gyvena itin daug imigrantų iš Indijos, kurie norėtų aplankyti artimuosius gimtinėje, bet to negali sau leisti dėl brangių skrydžių bilietų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją