Didžiosios Britanijos itin prabangių gamintojas prisijungė prie ambicingų kompanijų, kurios įsipareigojo veikti ties klimato kaitos klausimais pasiremdamos Mokslu pagrįstų tikslų iniciatyva (SBTi). Tai – pasaulinė organizacija, leidžianti įmonėms nustatyti išmetamųjų teršalų mažinimo tikslus, paremtus klimato mokslu.

Pagal „Racing.Green.“ paskelbtus įsipareigojimus „Aston Martin“ siekia, kad iki 2030 m. gamybinių įrengimų išmetamų teršalų kiekis būtų nulinis, o tiekimo grandinės emisijos būtų sumažintos 30%, lyginant su 2020 m. Bendrovė nubrėžė siekį iki 2039 m. pasiekti, kad visa tiekimo grandinė neišskirtų jokių teršalų.

Nauji tikslai grindžiami iki šiol pasiekta „Aston Martin“ tvarumo pažanga: 2020–2021 m. išmetamų teršalų intensyvumas Didžiosios Britanijos gamyklose sumažėjo 44%, o nuo 2019 m. visose JK gamybos įmonėse naudojama 100% atsinaujinanti energija. Kitas didelis „Aston Martin“ projektas: sumontuoti daugiau nei 14 000 saulės baterijų savo gamykloje Saint Athan mieste Velse, galinčių patenkinti 20% gamyklos metinio energijos poreikio.

Journey to Net Zero

Per trejus metus siekiama pašalinti visas plastikinių pakuočių atliekas. „Racing.Green.“ strategijoje taip pat siekiama sumažinti vandens suvartojimą 15%, maksimaliai padidinti tvarių medžiagų naudojimą ir didinti biologinę įvairovę visose vietose.

Savo gaminių ilgaamžiškumu, išskirtinumu ir rankų darbo meistriškumu garsėjantis „Aston Martin“ per 109 metų istoriją pagamino mažiau (gal daugiau?) nei 109 000 automobilių – manoma, kad 95 % šių labai brangių automobilių vis dar rieda mūsų keliais.

Tvarumo principai taip pat bus įtraukti į „Aston Martin“ ateities produktų strategiją, įskaitant aiškų elektrifikavimo planą. „Aston Martin“ kuria alternatyvas vidaus degimo varikliui, o pirmasis įkraunamas hibridas – superautomobilis su varikliu viduryje „Valhalla“ – bus pradėtas gaminti 2024 m. pradžioje. Pirmoji „Aston Martin“ elektra varoma transporto priemonė turėtų pasirodyti 2025 m., o iki 2026 m. visos „Aston Martin“ automobilių gama bus elektrifikuota. „Aston Martin“ planuoja, kad visa pagrindinė GT sportiškų automobilių ir visureigių gama iki 2030 m. bus visiškai elektrifikuota.

Plečiamas ir novatoriškų tvarių medžiagų naudojimas „Aston Martin“ automobiliuose, įskaitant žaliojo aliuminio lydinio – pagaminto naudojant 100% atsinaujinančią energiją – ir veganiško interjero variantų be odos naudojimą, siekiant suteikti klientams didesnį pasirinkimą ir sumažinti poveikį aplinkai.

Kaip dalis įvairovės, lygybės ir įtraukimo strategijos, „Aston Martin“ siekia, kad per ateinančius penkerius metus 25% visų vadovaujančių pareigų užimtų moterys.

„Racing.Green.“ strategiją ir pažangą siekiant jos tikslų prižiūri valdybos tvarumo komitetas, kuriam pirmininkauja dr. Anne Stevens.

Racing Green

Tobiasas Moersas, „Aston Martin Lagonda“ generalinis direktorius, sakė: „Aston Martin“ greitėja. Keičiame savo verslą ir tikime, kad dabar pats metas mesti iššūkį sau, kad padarytume didesnį skirtumą, kad taptume pasaulyje pirmaujančiu tvariu didelės prabangos verslu.“

„Norėdami įsitraukti į elektrifikaciją, tikime, kad mūsų tvarumo ambicijos turi būti platesnės nei vien tik neteršiančių transporto priemonių gamyba. Norime vadovautis tvarumo principais visame versle, su reprezentatyvia komanda, kuri gamina produktus sumažindama poveikį aplinkai ir kurdama teigiamą indėlį bendruomenei, kurioje veikiame.

Pritaikydami savo aistrą inžinerijos ir dizaino naujovėms į šį iššūkį, džiaugiamės galėdami formuoti ne tik tai, kaip greitai pasaulis įsibėgėja nuo nulio iki šimto, bet ir kaip greitai pasiekiame visišką nulį, kalbėdami apie emisijas.“