Neabejojame Baltijos šalių e. komercijos rinkos augimo potencialu ir mūsų e. prekybos platformai pasiekiamomis galimybėmis. Reikšmingos investicijos jau išvystytą ir rinkai pritaikytą e. prekybos sistemą įgalins tvariai plėstis, gerinti prekių asortimento ir paslaugų kokybę, o tuo pačiu – įtvirtinti regiono lyderio vardą“, – sako „PHH Group“, kuriai priklauso „Pigu.lt“, valdybos pirmininkas Danielis Ropersas (Daniel Ropers).

„COVID-19 apribojimai suteikė didžiulį postūmį prekybos taškams persikelti iš fizinės prekybos į internetą. Praktiškai per naktį turėjome patrigubinti savo e. prekybos platformos pajėgumus. Per pandemiją pirkėjai atrado, kad pirkti internetu yra paprasta, taip pat – mažesnes prekių kainas, greitą ir patikimą pristatymą. Taigi, e. prekyba ir toliau išlieka aktuali. Reikšmingos investicijos leis mums pasiūlyti naujiems pardavėjams prisitaikyti prie pakitusios verslo aplinkos kartu su mūsų e. prekybos platforma. Turime ir finansinių galimybių, ir modernių e. verslo įrankių pardavimų apimtis išlaikyti aukštumoje“, – sako „PHH Group“ ir „Pigu.lt“ vadovas Dainius Liulys.

Anot jo, bus plečiamos e. prekybos platformos pardavėjams aktualiausios paslaugos – sandėliavimo ir logistikos, mokėjimų ir klientų aptarnavimo srityse. Tai leis Baltijos šalių pardavėjams ir tiekėjams efektyviai pasinaudoti jau išvystyta, kokybiška ir klientų įvertinta e. prekybos infrastruktūra ir taip gerokai padidinti savo pajamas.

Jau šiais metais e. platformoje prekiaujančių pardavėjų skaičių planuojama plėsti nuo 4 000 iki 8 000, o jų siūlomų prekių asortimentą – nuo 1,4 mln. iki 2,4 mln. skirtingų produktų.

Šiuo metu išoriniai pardavėjai generuoja daugiau nei 20 proc. visos „Pigu.lt“ e. platformos apyvartos. Per ateinančius dvejus metus šį skaičių ketinama padidinti iki 50 proc. apyvartos.

Tikimasi, kad per kelerius metus „Pigu.lt“ e. platformoje prekiaus apie 10 000 pardavėjų.

„Fokusuosimės ne tik į naujų pardavėjų pritraukimą, e. prekybos platformos plėtrą, bet ir svarbiausių platformos paslaugų stiprinimą“, – vardina D. Liulys.

Įmonė plės kitos dienos prekių pristatymą užtikrinančią paslaugą „Fulfillment by Pigu“, kuri įgalina net 40 procentų didinti pardavimus savo prekes „Pigu.lt“ sandėlyje laikantiems pardavėjams. „Pigu.lt“ didelį dėmesį skirs kokybiniams projektams, kurie leistų pardavėjams dirbti efektyviau ir auginti pardavimus.

Įmonė spartins ir pardavėjų veiklos e. platformoje starto procesą, pateiks įvairesnių finansavimo sprendimų, toliau plėtos pardavėjams skirtų mokymų programą. „Gerindami pardavėjų patirtį, tuo pačiu pildysime pirkėjams duotą pažadą užtikrinti geriausias kainas ir platų asortimentą visose rinkose, kuriose dirbame. Tęsime investicijas į e. prekybos sistemos kokybę ir prekių pristatymo greitį“, – teigia D. Liulys.

„Mūsų misija išlieka ta pati – ir toliau būti patraukliausiu e. prekybos centru Baltijos šalių pirkėjams ir sėkmingiausia e. prekybos platforma mūsų partnerių pardavimams. Turėdami stiprų akcininkų užnugarį, puikią pradinę didžiausios e. prekybos platformos Baltijos šalyse poziciją ir daugybės klientų bei partnerių palaikymą, užtikrintai siekiame šio tikslo“, – apibendrina D. Liulys.

„PHH Group“ buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformą Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.