Vienas iš„Aleph“ grupės tikslų – paruošti naujų skaitmeninės reklamos specialistų tose rinkose, kur darbuotojų trūksta labiausiai. Norėdami išlikti konkurencingais ateities darbo rinkoje, specialistai turės išsiugdyti unikalius konkurencinius pranašumus, tarp kurių bene svarbiausi - skaitmeniniai įgūdžiai ir žinios. Tai ypač aktualu kompanijoms dirbančioms skaitmeninių socialinių tinklų srityje.

„Tikime, kad skaitmeninės medijos galia skatinanti ekonomikos augimą turėtų būti vienoda visame pasaulyje. Štai kodėl esame įsipareigoję šviesti, mokyti ir sertifikuoti skaitmeninės srities specialistus tose šalyse, kuriose veikiame“, – sakė „Aleph Group“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Gastón Taratuta. „Esame labai laimingi, kad dar vienas iš pirmaujančių skaitmeninių partnerių „Snap“ strategiškai investuoja į „Aleph“.

,,Snap Inc.” Kompanijos investicija labai svarbi ir Lietuvai, kurios darbo rinkai trūksta kvalifikuotų specialistų. „Ši investicija svarbi ne tik mūsų kompanijai, bet ir Lietuvai. „Snap Inc.“ investicijos padės paruošti naujų skaitmeninės srities profesionalų, kurie užpildys trūkstamas darbuotojų vietas mūsų rinkoje“, - sako „Httpool Lietuva“ vadovas Šarūnas Sakalauskas.

Aleph prekės ženklai, „Httpool“, „IMS“, „Ad Dynamo“, „Connect Ads,, „Wise.Blue“ ir „Social Snack“ yra išskirtiniai „Snap Inc.“ reklamos partneriai Europoje ir kitose pasaulio valstybėse.