„Įgyvendindami IT sistemų atnaujinimo projektą, siekėme savo darbuotojams sudaryti galimybes kiekvieną užduotį atlikti greičiau ir patogiau, automatizuoti rutininius darbus bei taip palengvinti darbo sąlygas. Naujojo sistemų atnaujinimo rezultatus netrukus pajus ir mūsų klientai – tai reikšmingai prisidės prie planuojamų ateities projektų gerinant apsipirkimo patirtį“, – pranešime žiniasklaidai teigia Ingrida Starovoitova, „Kesko Senukai“ pardavimo direktorė.

Pasak jos, sausio 1-2 dienomis vyksiantiems vidinių sistemų atnaujinimo darbams buvo ruoštasi iš anksto, tad pirkėjai neturėtų pajusti nepatogumų. Tačiau klientų aptarnavimo centrų darbuotojai bus pasiruošę pagelbėti pirkėjams bei operatyviai reaguoti į neplanuotus trikdžius, jei tik tokie iškiltų.

Informacinių sistemų atnaujinimo darbai nėra vienintelės šių metų įmonės investicijos į technologinius sprendimus. Įmonė šiemet pristatė naują paslaugą „Pilna lentyna“, atnaujino lojalumo korteles „Naujakurys“ ir „Proficard“, pristatė naują lojalumo sistemą „Smart net“. Ji netrukus bus įdiegta ir kompanijos valdomose parduotuvėse Latvijoje bei Estijoje.

„Kesko Senukai“ valdomą prekybos tinklą sudaro 89 nuosavos ir franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovei priklauso ir elektroninę prekybą plėtojanti „Kesko Senukai Digital“, valdanti elektronines parduotuves „Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“.