Vadina pasididžiavimu

Panevėžio dailės galerijoje vykusi renginį, skirtą pagerbti PPAR verslo bendruomenės narius, pakilumas lydėjo ne tik dėl kilnios progos. Susirinkusieji itin džiaugėsi ir galimybe vėl susitikti gyvai, todėl Panevėžio PPAR generalinis direktorius Visvaldas Matkevičius dėkoja aplinkybėms, kurios pagaliau leido vienoje vietose sukviesti visą Aukštaitijos verslo bendruomenę.

„Už metų pasiekimus apdovanojome geriausias šio regiono gamybos ir paslaugų įmones, savo profesijų žinovus, sėkmingiausius eksporto rodiklius demonstravusias bendroves, įteikėme „Padėkos ženklus“ Aukštaitijos verslo bendruomenės nariams, ypač daug prisidėjusiems prie bendruomeniškumo skatinimo, Rūmų veiklos garsinimo, visuomeninių iniciatyvų puoselėjimo. Šį apdovanojimą skyrėme ir „Kalnapilio-Tauro grupei“ – išskirtinei, vienai didžiausių ir brandžiausias tradicijas turinčių šalies bendrovių. Įmonę vadiname Aukštaitijos pasididžiavimu ne veltui. Šiemet aludariai daug prisidėjo ir prie Panevėžio regiono vystymo bei jo augimo skatinimo, ir prie iššūkių, su kuriais per pandemiją susidūrė miesto medikai, įveikimo“, – pažymi V. Matkevičius.

Anot jo, „Kalnapilio-Tauro grupė“ tiek per pirmąją, tiek per antrąją koronaviruso bangą Respublikinės Panevėžio ligoninės medicinos personalą rėmė savo produkcija. Tai – pagrindinė ir bene daugiausiai dėmesio iš įmonės sulaukusi sritis, kuriai „Kalnapilio-Tauro grupė“ parodė labai didelį įsitraukimą. Miesto medikams bendrovė nuolatos tiekė geriamąjį vandenį, o ši parama, pasak V. Matkevičiaus, tokiu sudėtingu laikotarpiu buvo ypatingai svarbi.

Jo teigimu, „Padėkos ženklo“ aludariai nusipelnė ne tik dėl to. V. Matkevičius pastebi – „Kalnapilio-Tauro grupė“ yra nuolatinis Panevėžio ir viso regiono socialinio, kultūrinio, ekonominio gyvenimo puoselėtojas. Atsiimdamas Lietuvos PPAR apdovanojimą, M. V. Kirstukas sako – šis įvertinimas bendrovei yra itin reikšmingas.

„Būti įvertintais tokiu apdovanojimu – didžiulė garbė. O proga jį atsiimti gyvai rodo, kad sudėtinga situacija gerėja, mūsų darbai nebuvo veltui. Itin vertingame galimybę prisidėti prie pagalbos medikams kovojant su pandemija, todėl šiandien galime pasakyti: tik veikdami išvien esame stiprūs prieš bet kokius išbandymus“, – akcentuoja M. V. Kirstukas.

Greta visų kultūrinių iniciatyvų, daug dėmesio skiriama ir krepšiniui. Prakalbęs apie ilgametes partnerystės su šalies krepšiniu tradicijas M. V. Kirstukas priduria: aludariai paramą krepšiniui pradėjo nuo savo krašto – ėmė bendradarbiauti ir paramą vietinei Panevėžio „Lietkabelio“ komandai teikia nuo pat 1996 m., vėliau 2007 m. buvo pasirašyta Kauno „Žalgirio“ rėmimo sutartis, Panevėžio aludariai klubą rėmė iki 2014-ųjų. Be to, „Kalnapilis“ įvairiais laikotarpiais skyrė paramą ir Lietuvos krepšinio lygai (LKL). Tad įmonės įsitraukimas į šalies krepšinio kultūrą – iš ties aktyvus, o partnerystės tradicijos tęsiamos ir iki šiol, nes sportas – vienas iš didžiausių „Kalnapilio“ prioritetų.

Iniciatyvų – daugybė

Lietuvos PPAR „Padėkos ženklas“ skiriamas vertinant jo laureatų veiklos rodiklius. Tai – apyvartos, eksporto, darbuotojų skaičiaus augimas, drauge ir aktyvumas verslo bendruomenėje, visuomeninės iniciatyvos.

Apžvelgdamas jas, „Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas pažymi – pastaruoju laikotarpiu nuveikta išties daug. Prasidėjus COVID-19 pandemijai suskubta teikti paramą vietos medikams, kuriems palaikymas iš šalies buvo kaip niekad labai reikalingas. Nuo pat pirmosios pandemijos bangos šalyje bendrovė nenutrūkstamai rūpinosi medikais ir dėjo didelias pastangas tam, kad tiek pirmojo, tiek antrojo karantino metu sunkumus įveikti būtų lengviau. Be to įmonė atsakingai rūpinosi ir savo darbuotojų saugumo užtikrinimu, įmonė tapo pirmąja šalyje, prisijungusia prie socialinės kovos prieš koronavirusą iniciatyvos „Įveiksime kartu“ bei skyrusi finansinę paramą papildomam skambučių centrui įkurti.

Kartu aludariai daug dėmesio skyrė socialiai jautrioms visuomenės grupėms. Pernai bendrovė, būdama ilgamete „Maltiečių sriubos“ iniciatyvos partnere, pagalbos stokojantiems suteikė finansinę paramą, įteikė gausias kalėdines dovanas.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ savo nuolatiniu prioritetu vadina ir Aukštaitijos sostinės puoselėjimą. Šalies gyventojų bei panevėžiečių vertinamas prekės ženklas tampa neatsiejama Panevėžio kultūrinio, socialinio, sportinio gyvenimo dalimi. Aludarių paramos nuolat sulaukia socialiniai, labdaros projektai, kasmetinis Panevėžio gimtadienis, „Cido“ arena.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ šalies čempionato kovose dėl pergalių palaiko ir Panevėžio „Lietkabelio“ krepšinio klubą, Lietuvos futbolo A lygos čempionate – „Panevėžio“ futbolo komandą. Bendrovė glaudžiai bendradarbiauja su tarptautinio meninio stiklo kūrėjų simpoziumo „Glass Jazz“ organizatoriais, prisijungė prie Aukštaitijos sostinės gražinimo iniciatyvos, finansiškai paremdama miesto Senvagės vandenvalos siurblinės bokšto atnaujinimo darbus. Statinys buvo papuoštas VDA Kauno fakulteto Grafinio dizaino katedros studentės Kotrynos Opanovičiūtės sugalvota menine instaliacija.