„Mūsų tikslas - padėti įmonėms orientuotis į rytdienos realybę. Šiuo atveju tai reiškia sukurti ESG strategiją ir įgyvendinti ją visoje tiekimo grandinėje, tokiu būdu padidinant bendrovės vertę ir patrauklumą platesnėje ekosistemoje. Šiame darbe mums padės ilgametę patirtį turintys partneriai iš Vokietijos“, - teigia „Adverum“ vyr. partnerė Ieva Naujalytė.

ESG modeliu paremta valdysena šiuo metu sparčiai populiarėja pasaulyje. Į ESG fondus investuotų pinigų suma praėjusiais metais išaugo daugiau negu du kartus, prognozuojama, kad iki 2025 m. investicijos sudarys 53 milijardus dolerių – tai yra trečdalį viso pasaulyje profesionaliai valdomo turto. Atsižvelgdamos į kintančią verslo aplinką, bendrovės savo ilgalaikes strategijas ir vertės grandines vis dažniau dėlioja pagal aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir gerosios valdysenos kriterijus, kurie sustiprina reputaciją, padeda pritraukti kapitalo, užtikrina bendrovei ilgalaikę partnerystę su investuotojais, darbuotojais ir vartotojais.

„Verslas turi labai daug įtakos sprendžiant socialines ir ekologines problemas, taip pat visoms su įmonėmis ir organizacijomis susijusioms interesų grupėms vis daugiau rūpi, kaip jos yra valdomos. Spaudimas verslui būti tvariu pastaruoju metu tik auga, ir įmonėms, kurios veikia pagal ESG kriterijus bei kaupia gerąją praktiką, šios žinios tampa didžiule pridėtine verte. Augantis investuotojų ir klientų sąmoningumas ir noras ne tik sulaukti finansinės grąžos, bet ir padėti pasauliui, turi įtakos visai įmonės tiekimo grandinei. Tai reiškia, kad tos bendrovės, kurioms iš tiesų rūpi aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir gerosios valdysenos klausimai, ir kurios teikia socialinės atsakomybės ataskaitas, įgyja ryškų konkurencinį pranašumą“, - sako Michaelas Diegelmannas, „Cometis AG” įkūrėjas ir generalinis direktorius.

Michael Diegelmann

„Adverum“ Lietuvoje vykdys ESG auditus, rengs strategijas bei priemonių rekomendacijas, konsultuos taktiniame lygmenyje, rengs pasaulinius ESG standartus atitinkančias tvarumo ataskaitas ir įgyvendins komunikacijos kampanijas.

Komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“ Baltijos šalyse atstovauja komunikacijos kompanijų tinklui PRGN (Public Relations Global Network). Maždaug trečdalį bendrovės pajamų sudaro komunikacijos paslaugos, įgyvendinamos užsienyje. „Adverum“ ekspertai teikia strateginės ir krizės komunikacijos konsultacijų, ryšių su visuomene, rinkodaros komunikacijos, skaitmeninės komunikacijos, ryšių su žiniasklaida mokymų, ESG komunikacijos, naujos realybės darbdavio komunikacijos, įėjimo į rinkas konsultacijų paslaugas. Tarp bendrovės klientų – „Citadele“ bankas, DELL EMC, „Ignitis“, K2 LT, „Kakė Makė“ „Nestlé“, „Northtown Vilnius“, „Omniva“, „Versli Lietuva“, „Vilniaus duona“, „Volfas Engelman“, „Yukon Advanced Optics Worldwide“, „Wizz Air“ ir kt.