Pasak E. Regelskio, nors didelė dalis vaikų dienos centrų dirba nuotoliniu būdu, tačiau darbuotojai vis dar palaiko ryšį su vaikais ne tik per atstumą. Todėl dalis „Lidl“ ir pirkėjų paaukotų lėšų yra skiriamos būtiniausių apsaugos priemonių įsigijimui. Taip pat planuose – darbuotojų kompetencijų tobulinimas.

„Pandemijos laikotarpis geba išbalansuoti darbuotojus emociškai, todėl jiems yra reikalinga nuolatinė parama ir pagalba. Norėtume dar labiau stiprinti darbuotojų emocinį palaikymą ir organizuoti komandines supervizijas. Stiprindami darbuotojus, vaikams galėsime padėti dar labiau. Be to, kitais metais planuojame dalies vaikų dienos centrų atnaujinimą, dalį lėšų taupome, nes, valstybei keičiant centrų finansavimo taisykles, gali kilti tam tikrų iššūkių. Tai suprasdami, norime paruošti „finansinę pagalvę“ centrams, kad mūsų veikla nenutrūktų“, – sako Maltos pagalbos ordino tarnybos atstovas.

Palaikyti būtina ir vaikų dienos centrų darbuotojus

Anot maltiečių organizacinės plėtros vadovo, vaikai labiausiai džiaugiasi gyvu kontaktu su darbuotojais – jie jau yra pavargę nuo virtualaus bendravimo ir veržte veržiasi į dienos centrus, tačiau karantino apribojimai neleidžia priimti visų vaikų vienu metu.

Lidl paramos projektas
Foto: Bendrovės nuotr.

„Centrai privalo veikti ir toliau, nes jų uždarymas galėtų itin neigiamai atsiliepti šeimoms ir ypač vaikams. Dirbant nuotoliniu būdu, didelį dėmesį skiriame mokslams – darbuotojai padeda vaikams mokytis, konsultuoja juos, pagelbėja dalyvaudami pamokose. Centrų personalas ir dabar lanko šeimas ne tik atnešdami maisto paketus, bet ir gyvai bendrauja su vaikais – teiraujasi, kaip sekasi, pasidalina įspūdžiais.

Daugiavaikių šeimų ar sunkumus patiriančių šeimų vaikai vis dar apsilanko vaikų dienos centruose, nes virtualus bendravimas neatstoja gyvo buvimo kartu. Žinoma, tai darome saugiai, laikantis visų būtiniausių ir rekomenduojamų apsaugos priemonių“, – sako pašnekovas.

Jo teigimu, šiuo laikotarpiu maltiečiai itin rūpinasi savo darbuotojų tiek fizine, tiek emocine sveikatos būkle: „Darbuotojus aprūpiname ne tik medicininėmis kaukėmis, dezinfekciniu skysčiu ar kitomis būtiniausiomis asmens apsaugos priemonėmis, bet ir nuolatos konsultuojame darbo organizavimo klausimais per vaizdo konferencijas ar telefonu asmeniškai. Kartais tereikia pasakyti padrąsinantį žodį ar išklausyti – tai irgi padeda susikaupti, nusiraminti ir užtikrintai tęsti darbus.“

Geri darbai ir rūpestis neturėtų apsiriboti Kalėdomis

E. Regelskis pažymi, kad Kalėdos – tai metas, kai daugumos žmonių širdys atsiveria plačiau ir jie yra pasiryžę aukoti dažniau. Vis dėlto šios Kalėdos bus kitokios.

„Šios šventės bus labiau uždaros, o tai nepadeda nei vaikams, nei šeimoms. Emocinis fonas nėra ramus, nes vaikai dažnai neturi vietos ar erdvės pasikalbėti su draugais, centrų darbuotojais. O ir kai kuriems tėvams ši karantino būsena – didelis išbandymas, nes reikia padėti vaikams mokytis, dirbti ir suteikti reikiamą įrangą. Taigi mes stengiamės šeimoms sukurti labiau šventišką nuotaiką, palaikyti jas – šiomis dienomis vaikai jau sulaukia pirmųjų kalėdinių dovanėlių, tai praskaidrina jų karantininę kasdienybę“, – sako E. Regelskis.

Lidl paramos projektas
Foto: Bendrovės nuotr.

Jis priduria, kad centrai dirba ištisus metus, ir „Lidl“ taromatai – puiki galimybė vaikus paremti ne tik švenčių laikotarpiu: „Esame dėkingi „Lidl“ ir prekybos tinklo klientams už suteikiamą paramą. Šis projektas parodo, kad geri darbai ir rūpestis neturėtų pasibaigti po gruodžio 25 d. – juk ištiesti pagalbos ranką galima visus metus.“

Paaukota daugiau kaip 175 tūkst. eurų

Prisidėti prie pagalbą vaikams teikiančių organizacijų gali kiekvienas prekybos tinklo „Lidl“ taromatais besinaudojantis žmogus, paspaudęs mygtuką „aukoti“. Surinktą sumą „Lidl“ padvigubina ir perveda vaikų dienos centrus koordinuojančioms organizacijoms Maltos ordino pagalbos tarnybai, „Gelbėkit vaikus“ ir „Caritas“.

Per trejus metus dienos centrams paremti buvo surinkti 176 754 eurai, kurie lygiomis dalimis išdalinti minėtoms organizacijoms. Jos šias lėšas panaudojo būtiniausioms reikmėms: nuo gyvybiškai svarbių remonto darbų iki savanorių, socialinių darbuotojų bei užimtumo specialistų mokymo ir kt.

Publikuotas straipsnis yra parengtas įmonės ar organizacijos, kuri pateko į „Atsakingo požiūrio“ apdovanojimus.

„Atsakingo požiūrio“ apdovanojimai – iniciatyva, skirta pagerbti prie Lietuvos gerovės kūrimo prisidedančias įmones ir verslininkus.

Už straipsnio turinį atsako juos atsiuntę asmenys ir jų atstovaujamos organizacijos.

Palaikykite savo atsakingiausiąjį! BALSUOK!