Skubėjo į pagalbą mamoms ir ramino mažylius

Tėveliai su mažais vaikais prekybos tinklo parduotuvėse yra dažni lankytojai, o daugelyje parduotuvių jiems yra skirtos ir atskiros „Mažylių“ kasos. Tačiau net ir atsiskaitydamos jose mamos ne visuomet išvengia mažylių išdaigų ir kaprizų. Tai patirti teko „Maximos“ parduotuvėje Elektrėnuose su sūnumi apsipirkusiai klientei, kuriai įspūdį paliko ją aptarnavusios kasininkės Anastasijos dėmesys.

„Apsiperkant sūnus pradėjo verkti ir man niekaip nepavyko jo nuraminti. Tačiau atėjus prie „Mažylių“ kasos, kasininkė ne tik paprašė kitų pirkėjų užleisti mums eilę, bet ir užkalbino berniuką taip, kad jis nustojo verkti ir nusiramino. Mums atsiskaičius kasininkė dar atsiprašė kitų eilėje stovėjusių pirkėjų, kad jiems teko palaukti, ir juos taip pat maloniai aptarnavo. Tokie puikūs darbuotojai pasitaiko tikrai ne kasdien“, – už rūpestį kasininkei dėkojo pirkėja.

Panašiu atsiliepimu pasidalijo ir „Maximos“ parduotuvėje Druskininkuose su mažu vaiku apsipirkusi klientė. Jos atveju kasininkė Loreta padėjo užimti mažylį, kol mama skenavo prekes savitarnos kasoje.

„Kaip kartais pasitaiko parduotuvėse apsiperkant su mažyliais, vaikas pradėjo „rodyti ožiukus“, verkė ir voliojosi ant grindų. Laimei, į pagalba atskubėjo tuo metu savitarnos kasoje dirbusi darbuotoja. Ji užėmė vaiką, gražiai su juo pabendravo. Tuo metu aš galėjau nusiskenuoti prekes ir už jas atsiskaityti. Tikrai nuostabi pardavėja, be kurios pagalbos matyt nebūčiau susitvarkiusi“, – atsiliepimu dalijosi pirkėja.

Gelbėjo ne tik nuotaiką, bet ir gyvybę

Dar viena mama džiaugėsi „Maximos“ darbuotojos išgelbėta nuotaika. Apsipirkti į parduotuvę Vilniuje pirkėja atvyko tris savo vaikus palikusi pasaugoti močiutei. Šis apsipirkimas turėjo būti galimybe atsikvėpti nuo vaikų priežiūros, tačiau automobilių spūstys mieste moterį išmušė iš vėžių.

„Vykstant į parduotuvę pasitaikė didelės automobilių spūstys, o ir pačioje parduotuvėje buvo daug žmonių. Buvau ganėtinai suirzusi, o čia dar pasitaikė netikėta kliūtis – praėjimą šalia kūdikių prekių lentynos užstojo sukrautos prekės, todėl buvo neįmanoma pravažiuoti su vežimėliu. Tačiau mane netruko pastebėti prekes dėliojusi salės darbuotoja. Ji ne tik nuskubėjo pakviesti kito darbuotojo, kuris kliūtį greitai pašalino, tačiau ir nuoširdžiai atsiprašė už nepatogumus, labai maloniai padėjo išsirinkti mišinukus kūdikiams, papasakojo, kam taikomos nuolaidos. Tokio paslaugumo darbuotojos dar nebuvau sutikusi, o jos dėka iš parduotuvės išėjau gerokai geresnės nuotaikos, nei kad atvykau“, – darbuotojai Rasai dėkojo pirkėja.

Klientai „Maximos“ darbuotojus praėjusį mėnesį įvertino tikrai ne tik už dėmesį mamoms ir jų mažiesiems. Kai kurie pirkėjai parduotuvių personalui dėkojo ir už išgelbėtą gyvybę. Toks neeilinis atvejis pasitaikė Tauragėje, kuomet prekybos tinklo parduotuvės darbuotojai į pagalbą skubėjo pargriuvusiai ir galvą stipriai prasiskėlusiai klientei.

„Visas parduotuvės personalas į situaciją sureagavo labai operatyviai. Parduotuvė iš karto buvo uždaryta, o kiti tuo metu joje buvę lankytojai išprašyti. Žinoma, buvo iškviesta ir greitoji pagalba. Tačiau ypatingai esu dėkinga vienam salės darbuotojui, kuris nepabijojo suteikti pirmosios pagalbos ir stengėsi sustabdyti kraujavimą. Esu įsitikinusi, kad herojiškos šio darbuotojo pastangos padėjo išgelbėti man gyvybę. Labai jam dėkoju“, – gerų žodžių prekybos salės darbuotojui Vigmantui ir visam personalui negailėjo pirkėja.

Klientų padėkų nemažėja

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė sako, kad prekybos tinklo darbuotojai jau daugybę kartų yra įrodę savo empatiją, paslaugumą ir bendražmogišką supratingumą, todėl tokie herojiški poelgiai ir klientų padėkos jos nestebina.

„Puikiai žinome, kad turime daugybę šaunių darbuotojų, kuriuos labai vertiname ir nuolat stengiamės paskatinti. Džiugu, kad darbuotojų pastangas pastebi bei už jas atsidėkoti nepamiršta ir patys klientai. Būtent tam ir skirta „Maximos“ herojų iniciatyva – kad darbuotojus pasiektų tų žmonių, dėl kurių jie kasdien stengiasi, padėkos ir atsiliepimai. Darbuotojams tai yra išties svarbu. Kartu tai yra ir dar viena galimybė mums papildomai paskatinti darbuotojus ir parodyti dėmesį, kurio jie nusipelno“, – sako E. Dapkienė.

Anot E. Dapkienės, kiekvieną mėnesį, remiantis šimtais klientų paliktų atsiliepimų, yra išrenkami 9 mėnesio herojai, kuriuos prekybos tinklas papildomai paskatina finansiškai ir apdovanoja. Iš viso nuo praėjusių metų balandžio išrinkta daugiau kaip 180 išskirtiniu paslaugumu ir nuoširdžiomis pastangomis pasižymėjusių „Maximos“ herojų.