„Efektyvi komunikacija – vienas svarbiausių verslo sėkmės faktorių, todėl tikimasi, kad mažieji Lietuvos verslai šiame rinkinyje ras daug naudingų įžvalgų ir patarimų, kaip efektyviai organizuoti komunikacijos procesą ir taip pritraukti daugiau klientų, sustipinti prekės ženklą ir įmonės reputaciją. Šiame rinkinyje pateikti patarimai pritaikyti praktiniam naudojimui ir iš smulkiojo verslo įmonių vadovų nereikalauja gilių ir specifinių žinių apie komunikaciją bei rinkodarą“ – teigė PLANAS A iniciavusio Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Paulius Pocius.

Rinkinyje galima susipažinti su svarbiausiais komunikacijos elementais. Verslininkams pateikiami patarimai, kaip palaipsniui susikurti sėkmingą prekės ženklą – nuo audito ir analizės iki išskirtinumo sukūrimo. Pristatomas komunikacijos sklaidos procesas – auditorijų ir konkurentų analizė, media kanalų atrankos principai. Įmonių vadovams atskleidžiama, kaip su verslo naujiena sudominti žiniasklaidą, kaip elgtis ir kokių klaidų vengti interviu metu.

Vis daugiau smulkių įmonių reklamuojasi „Facebook‘e“, tad verslininkams pateikiama praktinių patarimų, kaip efektyviai išnaudoti šį socialinį tinklą savo prekių ir paslaugų pristatymui. Smulkiojo verslo atstovams taip pat patariama atrasti nemokamos platformos „Google My Business“ privalumus ir būti labiau pastebėtiems virtualioje erdvėje bei pritraukti naujų klientų.

Komunikacijos konsultacijų paketą smulkiam verslui galima atsisiųsti iš PLANAS A svetainės.

Prie PLANAS A iniciatyvos partnerių jau prisidėjo daugiau nei 10 Lietuvos savivaldybių, „Versli Lietuva“, visuomenininkas Andrius Tapinas. Iniciatyvoje gali registruotis visos Lietuvos smulkiojo verslo įmonės, kurioms siūloma pasinaudoti įvairiomis naudomis – nuo nemokamo viešinimo, savivaldybių siūlomų lengvatų iki finansinių įrankių verslui.