Audinių parduotuvių tinklo „Šilko tekstilė“ ir kiti verslų savininkas, kone porą šimtų tūkstančių sekėjų turinčio puslapio autorius Gintautas Strolys žiniasklaidos jau seniai tituluojamas audinių karaliumi.

Taigi, man pirmą kartą tenka bendrauti su karaliumi, tegu ir be karūnos. Ir nors jis tikina, kad sėkmės istorijos neegzistuoja,kažkodėl man tuo sunku patikėti.

Verslą vadelioja sutuoktinė

25 metai audinių versle Lietuvos masteliais yra išties nemažai. Senose Europos valstybėse tokie verslai yra šimtmečiais skaičiuojami.

„Žvelgiant plačiąja prasme ne kiekvienas gali būti verslininku, bet visi gali būti verslo komandoje. Ir ne tiek svarbu pats verslininkas, bet kaip jis moka ją suformuoti. Juk verslininkas ne tas, kuris vienas kažką daro, bet kuris suburia komandą, sugeba ją išlaikyti, atnaujinti. Nupirkti, parduoti yra tik amatas. Verslas yra tada, kai tu sukuri komandą, kuri kuria pridėtinę vertę. Versle galima būti aktyviam arba neaktyviam, bet svarbu koks žmogus yra priešakyje, kuris daugiausia energijos įdeda“, – svarsto pašnekovas.

Šiai dienai, jo žodžiais, „Šilko tekstilėje“ tas žmogus yra jo sutuoktinė Ernesta.

„Šiaip pasaulyje audinių verslas nėra moteriškas. Yra labai daug fabrikantų vyrų. Iš patirties žinau, kad Italijoje apie 95 proc. tokias pozicijas užima vyrai. Bet Lietuvoje kažkodėl drabužius siejame su moteriškąja lytimi. Bet esu įsitikinęs, kad šiame versle moteriškojo prado ir moteriškojo žvilgsnio reikėjo. Nors daugelį sprendimų priimame dviese, Ernesta kuo puikiausiai tvarkosi“, – gražių žodžių gyvenimo ir verslo partnerei negaili Gintautas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)