Anot „Kesko Senukai“ atstovės Elonos Uckutės, operatyviai reaguoti į naujus veiklos ribojimus padeda sėkmingai vystoma daugiakanalė prekyba.

„Šiuo neapibrėžtumo kupinu metu verslui itin svarbu greitai reaguoti į besikeičiančias sąlygas bei klientams pasiūlyti alternatyvius prekių įsigijimo būdus. Sėkmingai „Kesko Senukai“ vystoma daugiakanalės prekybos sistema leidžia ir šiuo svarbiu metu pirkėjus aprūpinti būtinosiomis prekėmis bei kalėdinėmis dovanomis“, – pranešime žiniasklaidai sako E. Uckutė.

Anot jos, įmonė siekia užtikrinti, kad visas prekes klientai jiems patogiausiu būdu galėtų įsigyti saugiai, neišeidami iš namų. Užsisakydami prekes internetinėje parduotuvėje klientai gali rinktis iš daugiau kaip 200 tūkst. pavadinimų statybinių medžiagų, remonto, buities bei laisvalaikio prekių.

„Siekiame užtikrinti viso apsipirkimo proceso saugumą. Karantino laikotarpiu tiek telefonu, tiek el. paštu ar internetu įsigytos prekės pirkėjams pristatomos nurodytu adresu ar į siuntų terminalus. Taip pat sudaryta galimybė užsakymus patiems saugiai atsiimti ir specialiuose prekių atsiėmimo punktuose, kurie veiks visuose miestuose, kur yra „Senukų“ parduotuvės“, – teigia E. Uckutė.

Galimybė užsisakyti reikiamų prekių išlieka ir remontu užsiimantiems meistrams, naujakuriams bei statybų profesionalams. Juridinius asmenis nuotoliniu būdu aptarnaus didmeninės prekybos skyriaus komanda. Didmeninės prekybos vadybininkai klientams konsultacijas teiks ir užsakymus priims telefonu bei el. paštu. Paruoštas prekes bus galima saugiai atsiimti prekių atsiėmimo punktuose, o prireikus – ir užsisakyti prekių pristatymą tiesiai į namus ar statybų aikštelę.