Dar pernai pristatytas Europos žaliasis susitarimas numato, kad iki 2050 m. visa Europa taps pirmuoju pasaulyje poveikį klimatui neutralizavusiu žemynu. Šiam tikslui jėgas sutelks ir „DPD Lietuva“, papildomai investuojanti į elektromobilius ir kitas aplinkai draugiškas alternatyvas.

Vilniuje kitąmet siuntas pristatys DPD elektromobiliai

„DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Gabrielius Bilevičius pasakoja, kad siuntų pristatymo bendrovė dar šių metų spalį paskelbė, jog 2021 m. Vilniaus gatvėmis riedės DPD elektromobiliai.
„Jau kitais metais Sostinėje siuntas pristatys virš 50 naujų elektromobilių, į kuriuos investuosime apie 3 mln. eurų. Taip pat investuosime ir į įkrovimo stotelių įrengimą, o dėl šios iniciatyvos, Lietuvoje į aplinką mūsų transportas kasmet išmes net 305 tonomis mažiau anglies dioksido“, – teigia G. Bilevičius.

Anot jo, įmonės tvarumą šalyje demonstruoja ne tik investicijos į elektromobilius: „Beveik prieš dvejus metus Naujamiestyje atidarėme mikrodepą – siuntų paskirstymo tašką, į kurį atkeliaujančios siuntos yra pristatomos pėsčiomis arba e. paspirtukais. Be to, beveik 3 kartus plečiame savo paštomatų tinklą – 2021 m. užbaigus jų plėtrą, visoje šalyje turėsime 235 paštomatus, kurie kasmet padės sutaupyti apie 700 tonų CO2.“

Tvaraus verslo reikalauja ir pirkėjai

G. Bilevičius pažymi, kad vis garsiau tvarumo klausimais kalbama ir viešojoje erdvėje, o pirkėjai iš verslo reikalauja didesnio indėlio į aplinkos tausojimą.

„Pernai „DPDgroup“ užsakymu atlikta apklausa atskleidė, kad 70 proc. internetu perkančių europiečių mano, jog verslas turėtų būti draugiškas aplinkai. Egzistuoja ir dar radikalesnė vartotojų grupė, kuri būtų pasiryžusi mokėti daugiau, jei ne tik prekė, bet ir jos pristatymas mažiau terštų aplinką – taip galvoja maždaug 2 iš 5 tyrimo dalyvių“, – tvirtina „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse.

Anot jo, tvarių bendrovių iniciatyvų ima reikalauti ne tik pirkėjai, bet ir kitos įmonės: „Pavyzdžiui, su mumis norintys bendradarbiauti e. prekybininkai vis dažniau teiraujasi, kokius socialinės atsakomybės projektus aplinkos saugojimo srityje vykdome, kaip prisidedame prie CO2 emisijų į aplinką mažinimo. Žmonės pagaliau ima suprasti, kad mūsų paliekamas pėdsakas Žemėje – milžiniškas, o ateityje šios tendencijos tik ryškės, tad verslai, norėdami neprarasti klientų ir partnerių, turės investuoti į tvarumą.“

Švaresniu oru kvėpuos 200 Europos miestų

G. Bilevičiaus teigimu, į aplinkai draugiškas ar visai jos neteršiančias transporto priemones bus investuota visos grupės mastu – šiam tikslui bus skirta 200 mln. eurų. Anot jo, tai ne tik padės pagerinti gyvenimo kokybę visoje Europoje, bet ir toliau leis vykdyti bendrovės pažadą iki 2025 m. sumažinti CO2 emisiją vienai siuntai 30 proc.

„Gausios investicijos grupės mastu tiesiogiai palies apie 80 mln. žmonių, gyvenančių 225-iuose Europos miestuose. Visame senajame žemyne „DPDgroup“ įsigys 7 tūkst. alternatyvių transporto priemonių, o jos padės šiuose miestuose sumažinti anglies dioksido emisijas 89 proc. ir kitų teršalų kiekį – 80 proc. Ši iniciatyva turėtų prisidėti prie Europos žaliojo susitarimo įgyvendinimo ir švaresnio oro Europoje užtikrinimo“, – sako DPD atstovas.

Publikuotas straipsnis yra parengtas įmonės ar organizacijos, kuri pateko į „Atsakingo požiūrio“ apdovanojimus.

„Atsakingo požiūrio“ apdovanojimai – iniciatyva, skirta pagerbti prie Lietuvos gerovės kūrimo prisidedančias įmones ir verslininkus.

Už straipsnio turinį atsako juos atsiuntę asmenys ir jų atstovaujamos organizacijos.

Palaikykite savo atsakingiausiąjį! BALSUOK!