Nestlé“ generalinis direktorius Markas Schneideris Niujorko klimato savaitėje pabrėžė bendrovės siekį iki 2050 m. pasiekti nulinę grynųjų šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją. Taip pat bendrovė užsibrėžė pristatyti daugiau vartotojams ir planetai palankesnių produktų, naudoti 100 proc. atsinaujinančių šaltinių elektros energiją ir kitus gamtai draugiškus sprendimus, padėsiančius pašalinti anglies dvideginį tiekimo grandinėje.

Vienas iš būdų tausoti gamtą ir kovoti su klimato kaita yra miškų atkūrimas ir apsauga. Vykdydama platesnę pasaulinę miškų atkūrimo iniciatyvą, bendrovė neseniai investavo 4 mln. Šveicarijos frankų į projektą „RELeaf“, kad per ateinančius trejus metus pasodintų 3 mln. medžių Malaizijoje. Šių metų pradžioje iškeltas tikslas pasodinti 3 mln. medžių svarbiausiose aprūpinimo vietose Amerikoje. Taip pat pradėta bendradarbiauti su Dramblio Kaulo Kranto vyriausybe, siekiant apsaugoti ir atkurti „Cavally“ miškų rezervatą. Šios iniciatyvos padės sustiprinti „Nestlé“ tiekimo grandinę ir padaryti ją atsparesnę.

Klimato kaitos tempo lėtinimas yra sudėtinga problema ir jai spręsti reikia suvienyti veiksmus, kad būtų pasiekta tvarių rezultatų. „Nestlé“ ir „Walmart“ yra tarp 17 bendrovių, spartinančių veiksmus kuriant miškams palankią ateitį. Per Klimato savaitę Vartotojų prekių forume suformuota teigiamų veiksmų koalicija, skirta miškams. Ją pasirašiusieji bendradarbiaus ir bendromis pastangomis paspartins sisteminius veiksmus stabdant miškų kirtimą, nykimą ir transformuojant palmių aliejaus, sojos ir popieriaus, plaušienos ir pluošto pakuočių tiekimo grandines bei skatinant reikšmingus pokyčius visoje pramonėje.

Kaip „Walmart“ tiekėja, „Nestlé“ pristatė miškų atkūrimo pažangą vykdant projektą „Gigaton“, kad paremtų mažmenininko pastangas iki 2030 m. iš pasaulinės vertės grandinės pašalinti 1 mln. tonų šiltnamio efektą sukeliančių dujų. 2019 m., vykdydami „Gigaton“ projektą, „Walmart“ tiekėjai pranešė sumažinę CO2 išmetimą daugiau negu 20 mln. tonų.