„Ilgalaikė partnerystė su Lietuvos gamintojais lemia abipusį supratimą ir šiuo sudėtingu laikotarpiu leidžia užsibrėžti Lietuvai svarbų ir naudingą tikslą – bendromis pastangomis suteikti didesnę naudą pirkėjams ir duoti rimtą pagrindą Lietuvos ekonomikai augti“, – teigė „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė, antradienį per nuotolinę konferenciją kartu su didžiaisiais Lietuvos gamintojais pristačiusi lietuviškų produktų kainų mažinimo iniciatyvą.

„Maxima“ ir Lietuvos gamintojai mažina kainas

Siekia suteikti impulsą Lietuvos ekonomikai

Pasak V. Drulienės, kartu su savo šalimi užaugę ir drauge daug iššūkių atlaikę verslai yra pakankamai subrendę padėti Lietuvai kuo greičiau atsigauti ir įveikti COVID-19 pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus. „Saugoti kitą ir padėti vieni kitiems reikia daug jėgų bei kantrybės, o pasirūpinti Lietuva – vienybės“, – įsitikinusi V. Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Į kainų mažinimo kampaniją su „Maxima“ įsitraukė net 50 didžiųjų Lietuvos gamintojų, atrinkta net 500 populiarių lietuviškų produktų ir nuo šiol jų reguliari pardavimo kaina yra sumažinta 15 procentų.

V. Drulienė tikisi, kad kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ paskatins pirkėjus rinktis lietuviškas prekes ir palaikyti Lietuvos gamintojus, kad jų gamybos apimtys nemažėtų, taip būtų išsaugotos darbo vietos ir galiausiai – greičiau atsigautų Lietuvos ekonomika.

Vilma Drulienė

Pirkėjai sutaupys 1,5 mln. eurų per mėnesį

Skaičiuojama, kad perkant „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijos prekes per mėnesį bendrai pirkėjai sutaupys daugiau nei 1,5 mln. eurų. Trečdaliu – per 0,5 mln. eurų – prie kampanijos kuriamos naudos pirkėjams prisideda „Maxima“ ir net du trečdalius – 1 mln. eurų – dengia kampanijos partneriai – 50 didžiųjų Lietuvos gamintojų.

„Maxima“ ir Lietuvos gamintojai mažina kainas

Tarp atpiginamų 500 populiarių lietuviškų prekių daugiausia yra pieno produktų ir mėsos gaminių, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, kosmetikos ir higienos priemonių. Dalį piginamų prekių sąrašo sudaro ir „Maximos“ užsakymu gaminami privatūs prekės ženklai. Sumažintų kainų lietuviškų prekių krepšelį parinko patys Lietuvos gamintojai.

Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse bus žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“.

Bendra iniciatyva leis sparčiau atsigauti šalies ūkiui

„Palaikome iniciatyvą, kuri skatina lietuvius vartoti daugiau pieno produktų, nes gaminame daugiau negu pajėgtų suvartoti vienas šalies gyventojas. Jeigu pirkėjai renkasi lietuviškus produktus, jie palaiko ištisą gamybos, tiekimo ir pardavimo paslaugų grandinę – daugiau sukuriamos vertės lieka Lietuvoje. Pieno gamintojai, prekybininkai ir vartotojai gali veikti išvien“, – sako vienos didžiausių Lietuvoje pieno perdirbimo grupės „Rokiškio sūris“ vadovas Dalius Trumpa.

Bendrovių „Vilniaus paukštynas” ir „Kaišiadorių paukštynas” generalinis direktorius Darius Gudačiauskas įsitikinęs, kad stipri partnerystė, pasitikėjimas ir geri santykiai šiuo metu yra didžiausia vertybė, kuri padeda atlaikyti iššūkius ir išspręsti sudėtingas problemas.

Dalius Trumpa

„Aklai ieškant tik asmeninės naudos, sukurti tvarios ir patikimos partnerystės neįmanoma. Tik dirbdami išvien dėl bendrų interesų galime padėti atsitiesti šalies ekonomikai. Tikiuosi, kad šiandienos situacija ir COVID–19 pandemija netrukus liks tarsi prisiminimas apie slogų sapną“, – pažymi D. Gudačiauskas.

„Krekenavos agrofirmos“ generalinis direktorius Linas Grikšas konferencijos metu pateikė pavyzdį, kad susitelkus įmanoma pasiekti teigiamų rezultatų ir net pakeisti vartojimo tendencijas. Jis prisimena, kaip prieš kelerius metus bendrovė kartu su ūkininkais organizavo iniciatyvą, skatinančią vartoti lietuvišką mėsą – jautienos vartojimas šalyje išaugo net 50 procentų.

„Maxima“ ir Lietuvos gamintojai mažina kainas

L. Grikšas tiki, kad „Maximos“ inicijuota kampanija taip pat duos gerų rezultatų, nes nuo sėkmės priklauso daugybės dirbančiųjų ateitis – nuo gyvulių ir pašarų augintojų iki gamintojų ir pardavėjų.

Patikimi ir patikrinti produktai

Bendrovės „BIOK laboratorija“ direktorė Romualda Stragienė pastebi, kad Lietuvos gamintojai šiuo metu turi gerą progą įrodyti, kad gamina aukščiausios kokybės produktus ir padeda pirkėjams gyventi sveikiau ir saugoti savo sveikatą. „Prisijungdami prie kampanijos norime užtikrinti pasirinkimų laisvę, kad gyventojai galėtų rinktis patikimus ir patikrintus produktus“, – pabrėžia R. Stragienė. Jos teigimu, kartu su „Maxima“ atverta galimybė pigiau įsigyti produktų, kurių kokybę užtikrina Lietuvos gamintojai, tūkstančiams žmonių padės apsipirkti greičiau, saugiau ir patogiau.

Romualda Stragienė

„Šiltnamiuose sunokusios daržovės negali būti užšaldomos – jas parduodame tik šviežias, todėl norime, kad jos kuo greičiau pasiektų pirkėjų krepšelius. Taigi, surėmėme pečius, kad ir toliau galėtume siekti svarbiausio savo tikslo – Lietuvos vartotojams užauginti ir pasiūlyti šviežių daržovių“, – tvirtina bendrovės „Kietaviškių gausa“ verslo plėtros vadovas Karolis Montvila.

V. Drulienė priduria, kad lojalūs prekybos tinklo klientai visada vertino lietuviškų produktų asortimentą, o prekių kilmė turi įtakos pirkėjų pasirinkimams. „Sumažintos lietuviškų produktų kainos visiems pirkėjams taps apčiuopiamu palengvinimu ir atkreips dėmesį į tai, kiek daug Lietuvos verslo priklauso nuo kasdienių mūsų visų pasirinkimų“, – teigia „Maximos“ komercijos vadovė V. Drulienė.

Kampanijos trukmę lems pirkėjų pasirinkimai

„Maxima“ pažymi, kad 15 proc. nuolaida yra skaičiuojama nuo per pastaruosius 3 mėnesius (2020 m. vasario 11 d. – gegužės 11 d. laikotarpiu) galiojusių reguliarių kainų. Taip pat atpigintiems lietuviškiems produktams bus taikomos ir papildomos akcijų nuolaidos.

„Maxima“ ir Lietuvos gamintojai mažina kainas

Dar labiau sumažinusi kainas, iniciatyva „Išvien dėl Lietuvos“ pakeis iki šiol taikytą „Mažos kainos garantiją“. V. Drulienės teigimu, geriausia kaina pirkėjams yra strateginė kryptis, todėl „Maxima“ ir toliau seks situaciją ir stebės kainų pokyčius rinkoje, kad galėtų savo pirkėjams pasiūlyti geriausią kainą.

Lietuvos gamintojų atstovai akcentuoja, kad yra pasiryžę veikti surėmę pečius ir tęsti iniciatyvą, kol jaus vertę populiarinant Lietuvoje pagamintą produkciją, išsaugant darbo vietas įmonėse ir kol lietuviško prekybos tinklo klientai pirks šias prekes, jausdami kampanijos kuriamą vertę.
Kartu su „Maxima“ kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvauja: „Arimex“, „Baltic Champs“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Cosmoway“, „Daivida“, „Daumantai“, „Dauparų žuvis“, „Desė“, „Domeina“, „Dzūkija“, „Edega“, „Fazer Lietuva“, „Galinta ir partneriai“, „AR Maistas“, „Grigeo“, „Gudobelė“, „Iceco žuvis“, „Kaišiadorių paukštynas“, „Kavos bankas“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Klaipėdos duona“, „Klaipėdos mėsinė“, „Klaipėdos pienas“, „Klingai“, „Krekenavos agrofirma“, „Lesta“, „Norvelita“, „Liūtukas ir Ko“, „Lukšių pieninė“, „Malsena“, „Mantinga“, „Nematekas“, „Pieno žvaigždės“, „Rokiškio pienas“, „Rūta“, „Salpronė“, „Samsonas“, „BIOK“, „Sauda“, „Skinija“, „Švenčionių vaistažolės“, „Švyturys-Utenos alus“, „Arvi kalakutai“, „Ustukių malūnas“, „Vičiūnai“, „Vilkyškių pieninė“, „Vilniaus paukštynas“, „Vilniaus Pergale“, „Volfas Engelman“, „Žemaitijos pienas“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (62)