„Mūsų šalies žaidimų industrija per pastarąjį dešimtmetį įrodė, kad įmanoma nedidelės žmonių grupės entuziazmą žaidimams paversti puikiais rezultatais pasižyminčiu verslu“, – pastebi Lietuvos inovacijų centro (LIC) projektų vadovas Tautvydas Pipiras.

Gediminas Tarasevičius, Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos (LŽKA) vadovas, paprašytas apžvelgti Lietuvos žaidimų verslo industriją ir kokią vietą ji užima versle, įvardijo štai tokius skaičius: šios industrijos metinės pajamos – 160 mln. eurų, tai sudaro apie 0,2 proc. Lietuvos BVP. Industrijoje dirba 900 profesionalų, veiklą vykdo 60 kompanijų.

Įspūdingas augimas

„Creditreform Lietuva“ verslo analitikė Alina Bočkienė atkreipia dėmesį, kad pasaulyje vis labiau auga e. sporto populiarumas, žmonės vis dažniau teikia pirmenybę kompiuteriniams žaidimams, lyginant su kitomis pramogomis (pavyzdžiui, kinu), vis labiau plečiasi ir dabar jau milžiniška virtuali žaidėjų bendruomenė.

„Didelį postūmį rinkai suteikė ir ilgai visus dusinęs karantino režimas, juk sėdint savaičių savaites namuose kyla didžiulis poreikis įdomios veiklos rasti ir tarp keturių sienų. Visa tai pastaruoju metu itin sparčiai augino pasaulinę elektroninių žaidimų rinką“, – pastebi ekspertė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)