Greitojo maisto tinklas taip pat tvirtina besistengsiantis stiprinti mažumų dalį aukščiausiuose kompanijos postuose Jungtinėse Valstijose: siekiama, kad per artimiausius ketverius metus ši dalis nuo išaugtų nuo 29 proc. iki 35 proc.

Vadovų atlyginimas bus susietas su šių tikslų įgyvendinimu, rašo bbc.com.

Tokie tikslai paskelbti po to, kai Jungtinėse Valstijose pasigirdo kaltinimų dėl kompanijoje vykstančios rasinės diskriminacijos.

Darbuotojai taip pat apkaltino kompaniją savo restoranuose skatinant „sisteminį seksualinį priekabiavimą“.

„McDonald's“ šiuos kaltinimus neigia. Tačiau liepą, Jungtinėse Valstijose įsibėgėjus „Black Lives Matter“ protestams, kompanija paskelbė apie naują įvairovės, lygybės ir įtraukimo iniciatyvą.

Lapkritį kompanija šių tikslų įgyvendinimui paskyrė naują asmenį.

„Mes pripažįstame, kad šios problemos smarkiai slegia žmones. Mes garsiai ir aiškiai išgirdome, jog įvairovė, lygybė ir įtraukimas yra visos mūsų komandos prioritetas. Tą pareiškė visi – nuo darbuotojų iki aukščiausias pareigas einančių lyderių“, – laiške darbuotojams rašė „McDonald's“ generalinis direktorius Chrisas Kempczinskis.

„Mes rimtai siekiame drauge su kompanijos lyderiais būti atsakingi už šiuos esminius įsipareigojimus“, – pažymėjo Ch. Kempczinskis.

„McDonald's“ pirmą kartą paskelbė Jungtinių Valstijų darbuotojų demografinius duomenis. Tai buvo tikslo įgyvendinimo dalis.

2018-ųjų duomenys rodo, kad kompanijoje darbavosi daugiau juodaodžių, taip pat ispaniškai kalbančių ir Azijos šalių kilmės vyresniųjų vadovų nei vidutiniškai visoje industrijoje. Moterys ir mažumos taip pat sudarė didesnę paslaugų darbuotojų dalį nei yra vidutiniškai visoje industrijoje. Visgi juodaodžių ir ispaniškai kalbančių šalių kilmės vidutinio lygio vadovų dalis buvo mažesnė.

McDonalds

Kompanijos teigimu, priedai vadovams bus skiriami remiantis pardavimų ir pelno augimo deriniu, be to, 15 proc. sudarys įvairovės tikslų įgyvendinimas.

„McDonald's“ darbuotoja Jamelia Fairley iš Orlando miesto Floridos valstijoje teigia, kad kompanija įvairovės klausimu buvo „užmigusi ant laurų“.

„Nors darbuotojai skambino pavojaus varpais – pateikdavo skundus, ieškinius, streikuodavo ir imdavosi kitų priemonių, „McDonald's“ paprastai ignoruodavo rasinės diskriminacijos problemą, apėmusią visus lygmenis“, – tvirtina J. Fairley. Ji yra aktyvistų kampanijos „Fight for $15“ lyderė. Ši kampanija ragina „McDonald's“ spręsti rasinės diskriminacijos, seksualinio priekabiavimo ir kitas problemas.

„Tai nėra tokia problema, kurią būtų galima išspręsti turtingiems vadovams mokant dar daugiau ir taip nusisamdyti saujelę naujų aukščiausiųjų vadovų. Jeigu „McDonald's“ iš tiesų nori spręsti rasinės ir lyčių lygybės problemą, kompanija privalo pradėti įsiklausyti į mažumoms priklausančius virtuvės darbuotojus ir kasininkus, kurie jau ilgus metus kalba apie diskriminaciją darbo vietoje ir mažą atlygį“, – pabrėžia J. Fairley.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)