„Papildomas privatus sveikatos draudimas įprastomis sąlygomis suteikia galimybę apdraustiems darbuotojams naudotis privačių sveikatos priežiūros įstaigų paslaugomis: gydytis pasirinktose klinikose, lankytis pas gydytojus specialistus, atlikti įvairius tyrimus, pirkti vaistus, naudotis kitomis sveikatos stiprinimo paslaugomis. Prieš daugiau nei metus priimtas sprendimas papildomai drausti „Lidl“ komandą yra itin aktualus šiandien, kai mūsų darbuotojų sveikata ir maksimalaus saugumo užtikrinimas yra svarbus kaip niekada“, – sako „Lidl Lietuva“ personalo vadovė Sandra Savickienė.

Jos teigimu, prekybos tinkle dirbantys asmenys jau spėjo susipažinti su draudimo teikiamomis naudomis, todėl šalyje pradėjus plisti COVID-19 virusui, „Lidl“ komandos nariai dėl savo sveikatos galėjo jaustis daug ramiau.

„Šia galimybe greitai pradėjo džiaugtis didelė dalis mūsų darbuotojų – per pirmuosius metus net 75 proc. apdraustųjų pasinaudojo įvairiomis paslaugomis, o per pirmąjį šių metų ketvirtį – 50 proc. Iš viso „Lidl“ darbuotojai pasinaudojo apie 13 tūkst. paslaugų, o bendrų išmokų sumą sudarė virš 200 tūkst. eurų“, – skaičius įvardija S. Savickienė.

Personalo vadovė priduria, kad karantino metu papildomo sveikatos draudimo teikiamas paslaugas darbuotojai pradėjo vertinti dar labiau, o ir jomis naudotis – dažniau: „Visi apdraustieji „Lidl“ darbuotojai gali naudotis vaistinių paslaugomis ir asmeninėms reikmėms įsigyti sveikatos apsaugai bei higienai reikalingas prekes – medicinines kaukes, pirštines, rankų dezinfekcinį skystį. Šioms prekėms išleisti pinigai bus kompensuojami. Be to, mūsų personalas gali telefonu konsultuotis privačiose klinikose, kol nėra galimas fizinis apsilankymas pas gydytojus.“

Lidl nuotr.

Jos teigimu, dabartinėje, visiems sudėtingoje situacijoje ypač svarbu skirti dėmesį ir psichologinei sveikatai.

„Daugelis šiuo metu jaučiame nerimą ir stresą – visi turime prisitaikyti prie naujų ir kiek neįprastų darbo sąlygų. Todėl stengiamės, kad mūsų darbuotojai gautų visą jiems reikalingą palaikymą. Nors psichiatrų ar psichoterapeutų paslaugomis darbuotojai nemokamai galėjo naudotis ir prieš koronaviruso pandemiją, tačiau šalyje paskelbus karantiną, konsultacijos bei psichoterapijos seansai jiems tapo prieinami nuotoliniu būdu. Pastebėjome, kad susidomėjimas šiomis paslaugomis išaugo“, – sako personalo ekspertė.

„Lidl“ savo darbuotojais karantino metu rūpinasi ir kitais būdais: visi darbuotojai aprūpinti papildomais dezinfekcinio skysčio kiekiais, reguliariai vykdoma įvairių paviršių ir įrangos dezinfekcija. Kasoje dirbantiems darbuotojams parūpinti specialūs veido apsauginiai skydai ir įrengtos apsauginės plastiko sienelės, o visiems kitiems darbuotojams suteiktos apsauginės veido kaukės, galimybės dirbti mūvint pirštines.

Iš viso „Lidl“ investicijos darbuotojų motyvaciniams priedams ir papildomoms saugumo priemonėms 49 parduotuvėse bei logistikos centre karantino metu jau pasiekė daugiau nei 800 tūkst. eurų.