„Per savo gyvavimo metus iš vietinio verslo tapome skaitmeninio eksporto įmone – šiuo metu mūsų pajamos Lietuvoje sudaro vos 5 proc. visos įmonės apyvartos“, – sako „carVertical“ vadovas Rokas Medonis.

Kaip rašoma pranešime, 2022-ieji buvo permainingi ir didelės dalies įmonių augimas sulėtėjo. Lietuvos naudotų automobilių rinka po truputį rodo atsigavimo ženklus – per pirmąjį 2023 m. ketvirtį pardavimai augo 30 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais.

Kadangi automobilių paklausa išlieka didelė, kainų mažėjimo artimiausiu metu tikėtis neverta.

„2022 m. paaugome beveik trečdaliu, nors galėjome augti ir dar daugiau. Visgi globalūs įvykiai, tokie kaip karas Ukrainoje, padarė didelę įtaką naudotų automobilių rinkai, ypatingai Europoje. Nors naudotų transporto priemonių pasiūla vis dar ganėtinai žema, situacija metų pabaigoje turėtų po truputį normalizuotis“, – pasakoja R. Medonis.

Nuo pat veiklos pradžios „carVertical“ buvo žinoma kaip B2C įmonė. Pastaraisiais metais tai ėmė keistis – įmonė išplėtė savo veiklą ir B2B segmente. 2022 m. įmonės B2B pardavimai paaugo 79 proc., kas rodo didelį potencialą ateityje.

Praėjusiais metais „carVertical“ pradėjo veiklą keliose naujose rinkose, ėmė teikti motociklų istorijos patikros paslaugas ir ėmėsi naujų funkcijų kūrimo, iš pagrindų atnaujinta transporto priemonių istorijos ataskaita: naujas dizainas, struktūra ir funkcijos.

2021 m. įmonėje dirbo 36 darbuotojai, 2022 m. – 76, o šiuo metu darbuotojų skaičius jau viršija 100 žmonių.

„Mes jau nesame 30 žmonių startuolis. Nuolat tobuliname globalius automobilių duomenų standartus ir laikome save rinkos vizionieriais. Su kiekvienu ketvirčiu tampame vis solidesne organizacija“, – sako R. Medonis.

Nors verslo sektorių lydintys iššūkiai tęsis ir šiais metais, „carVertical“ vadovas nusiteikęs optimistiškai. Sprendžiant iš pirmojo 2023 m. ketvirčio, įmonė turėtų iki metų galo pasiekti ne mažesnę nei 30 mln. eurų apyvartą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją