Naujausia „SPORT 4U“ parduotuvė duris atvėrė prekybos ir pramogų centre „Ozas“ sostinėje. Tai kol kas vienintelė parduotuvė Vilniuje, kitos 3 veikia Kaune, dar 2 – Klaipėdoje. Kaip teigiama, „SPORT 4U“ prekių asortimente – prekių ženklų „Nike“, „Adidas“, „Puma“, „Hummel“ , lietuvių kūrėjų „SG Brand“ laisvalaikio aprangos kolekcijos. Šis parduotuvių tinklas didelį dėmesį skiria aktyvaus laisvalaikio asortimentui, tinkamam kasdieniam naudojimui. Informuojama, kad čia nerasite profesionaliems sportininkams reikalingų krepšinio, futbolo ar teniso aprangų.

Lietuviško kapitalo įmonė UAB „Vitaga“ ir ko, valdanti „SPORT 4U“ tinklą, yra šeimos verslas, kuriuo rūpinasi trys moterys – mama ir dvi dukros. Įmonė į naujos parduotuvės atidarymą investavo apie 200 tūkst. eurų ir sukūrė 7 naujas darbo vietas. Šiuo metu įmonėje dirba virš 30 darbuotojų.

Naujausios parduotuvės erdvės užima 250 kvadratinių metrų ploto. Ji buvo atidaryta per rekordiškai trumpą laiką. Kaip juokauja viena iš „SPORT 4U“ savininkių, pardavimų vadovė Vita Rašinskė, parduotuvę įrengėme ir atidarėme per 20 dienų ir 20 naktų.

„SPORT 4U“ parduotuvė

„Išsikėlėme su sese Karolina Klimavičiene tokį tikslą – atidaryti parduotuvę iki balandžio 1 d., nors išgriautas patalpas perėmėme tik kovo 10 dieną. Tad reikėjo viską – pradedant vėdinimo ir gaisro gesinimo sistemų rekonstrukcija, pilnu patalpų įrengimu ir baigiant prekybinės įrangos sumontavimu, sistemų paleidimu bei prekių išdėstymu – atlikti per 20 parų.

Visi aplinkiniai (taip pat ir rangovai) abejojo, kad bus įmanoma tiek daug padaryti per tokį trumpą laiką, bet mums su Karolina nei karto nekilo abejonės, kad nespėsime. Ir tikrai nebuvo taip, kad padavei rangovams projektą ir po sutarto laiko atėjai darbų priimti – teko ir naktimis pabudėti, ir meistrams „už nugaros“ pastovėti pirštu rodant ką, kur ir kaip reikia padaryti ar pataisyti. Viskuo – nuo A iki Z – reikėjo rūpintis mums pačioms, moterims. Ar buvo lengva? Tikrai ne. Ar buvo įdomu? O taip!“ – dalinasi atidarymo iššūkiais V. Rašinskė.

Moterys tikina, kad taip greit pasiruošti parduotuvės atidarymui padėjo viso kolektyvo komandinis darbas. Paprastai prekių paruošimas, išdėstymas užtrunka apie savaitę, o kartais ir ilgiau, bet šiuos darbus pavyko atlikti per 2 paras.

Plėtra pandemijos ir ekonominio sulėtėjimo laikotarpiu

Dvi „SPORT 4U“ parduotuvės „gimė“ karantino metu. Per pandemiją ir prasidėjus karui, išaugus energetikos kaštams kai kurie verslai nutraukė nuomos sutartis su prekybos centrais, perėjo į elektroninę erdvę.

„Vos prasidėjus pandemijai, atidarėme parduotuvę Kauno Mole, o kai Lietuvą pasiekė antra pandemijos banga 2021 m. sausį – gavome pasiūlymą atidaryti SPORT 4U parduotuvę Klaipėdos „Akropolyje“. Aplinkybės tikrai nebuvo palankios plėtrai, tačiau dabar džiaugiamės, kad vis tik nusprendėme rizikuoti ir pasiūlymus priėmėme “, – teigia V. Rašinskė.

Nors pandemijos metu suklestėjo el. prekyba, „SPORT 4U“ nekelia ambicijų aktyviai konkuruoti virtualioje erdvėje. Nors įmonė ir vykdo elektroninę prekybą, tačiau ši sritis sudaro labai nedidelę dalį pajamų.

„Prekyba internete reikalauja didelių nuolatinių investicijų, nėra taip, kad sukūrei elektroninę parduotuvę ir pardavimai savaime vyksta. Į šią sritį kol kas daug neinvestuojame. Mūsų prioritetas – fizinės parduotuvės“, – pasakoja V. Rašinskė.

Lietuviško kapitalo įmonė UAB „Vitaga“ ir ko, valdanti „SPORT 4U” tinklą, Lietuvoje veikia jau 20 metų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją