„Per pirmuosius metus išgirdome klientų lūkesčius ir pamatėme, kad parduotuvių poreikis nėra toks didelis, o populiariausiu laiku restoranų erdvėse pritrūksta sėdimų vietų, todėl buvo nuspręsta įrengti dar dvi papildomas sales“, – sako Rūta Chadasevičiūtė, „Paupio turgaus“ vadovė.

Pasak jos, po stogu esančių sėdimų vietų skaičius padidėjo 16 proc., taigi nuo šiol jų bus daugiau kaip 400. Šiltuoju sezonu dar apie 350 papildomų sėdimų vietų bus pasiūlyta lauke.

„Paupio turgus“ atsinaujino

Atsinaujinusias erdves papuošė jaunosios kartos menininko Jurgio Tarabildos kūrinys. Kaip teigia R. Chadasevičiūtė, menas yra neatsiejama rajono dalis – anksčiau šio menininko nutapytos rankos jau tapo „Paupio turgaus“ simboliu. „Išlaikėme tą pačią dekoro kryptį – meno kūriniais papuoštos sienos suteikia daugiau jaukumo, skatina vaizduotę ir bendravimą“, – sako R. Chadasevičiūtė.

Praplėtęs bendrąsias erdves „Paupio turgus“ sudarys galimybę rezervuoti staliukus šeimos šventėms, draugų grupėms, darbo kolektyvams – ligi šiol to padaryti nebuvo galima. Lankytojai galės planuoti jaukesnius šeimos susibūrimus, kamerinius renginius, degustacijas ar pristatymus. Esant reikalui ar pageidaujant privatumo, naująsias restorano erdves bus galima atitverti užuolaidomis.

Viename iš didžiausių Vilniaus maisto turgų šiuo metu veikia 16 restoranų ir 4 barai. Pasak R. Chadasevičiūtės, per šiuos metus čia planuojama eilė renginių.

„Paupio turgus“ atsinaujino

„Jau esame numatę didžiuosius ir tradicija tapusius mūsų renginius. Vasaros sezoną pradės koncertas su garsiais atlikėjais, o metus vainikuos kalėdinis renginys, skirtas Paupio bendruomenei. Šiuo metu taip pat yra numatyti šeimų pusryčiai kiekvieno mėnesio paskutinį sekmadienį. Aktyviai dėliojame ir kitų renginių grafiką. Apie juos tikimės jau greitai pranešti“, – sako R. Chadasevičiūtė.

Anot „Paupio turgaus“ vadovės, pastebimos tos pačios tendencijos, kaip ir daugelyje kitų maitinimo vietų – dažniausiai žmonės eina į restoraną, kai yra proga ir kai nori palepinti save ar savo šeimą. „Džiaugiamės, kad stipriname vėlyvųjų pusryčių tradiciją, o žmonės reguliariai savaitgaliais atvyksta papusryčiauti ir kokybiškai leisti laiką kartu, formuojasi lojalių lankytojų ratas“, – teigia ji.

2023 m. pradžioje „Paupio turgus“ lankytojų srauto sumažėjimo nepajuto: „Lyginant su praėjusių metų duomenimis, lankytojų srautas didėjo 16 proc., jie pirko daugiau – penktadaliu didėjo išduotų kvitų skaičius, o bendra nuomininkų apyvarta augo kone trečdaliu – 27 procentais.“

2022 metais „Paupio turgus“ sulaukė daugiau kaip 1,3 mln. lankytojų, o nuomininkų apyvarta siekė 6,6 mln. eurų. Iš viso į Paupio rajono konversiją „Darnu group“ investavo jau daugiau kaip 170 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją