Šią savaitę restoranas atvėrė duris Trakuose, Vytauto gatvėje.

Iš viso bendrovė turi 4 specializuotas šokolado parduotuves. Vilniuje jos yra Gedimino prospekte, Pilies gatvėje. Be to, bendrovės šokolado gaminiai parduodami Rygos, Klaipėdos, Panevėžio, kitų mūsų šalies miestų didžiuosiuose parduotuvių tinkluose.

Anot A.Jablonsko, jei atsiras naudingų pasiūlymų, bendrovė savo gaminių asortimentą gali dar labiau plėsti Lietuvoje ir užsienyje.

Pirmajam „AJ šokolado” restoranui senoji sostinė pasirinkta dėl intensyvaus ir kasmet didėjančio turistų srauto į Trakus. Ne mažiau svarbi ir ta priežastis, kad A.Jablonskas gyvena prie Trakų, Jovariškių kaime.

Pliaupiant lietui jau pirmomis restorano darbo dienomis nemažai žmonių mėgavosi jaukia restorano aplinka ir originaliais desertiniais gardėsiais.

„Tyrimai rodo, jog 92 procentai mūsų tautiečių pirktų vietinį šokoladą, – teigė A.Jablonskas. – Dėl visa ko atlikome savotišką eksperimentą. Žmonėms siūlėme paragauti saldainių iš dviejų dėžučių ir įvertinti jų skonį. Suprantama, žmonės nežinojo, kad vienoje dėžutėje buvo vienos žinomos saldainių firmos saldėsiai , kitoje – mūsų bendrovėje iš belgiško šokolado žaliavos lieti saldainiai.

Nustebome, kad žmonės labiau gyrė mūsų saldainius, atsirado nuolatinių mūsų saldumynų pirkėjų. Taigi visa tyrimų teorija apsivertė aukštyn kojom, o mūsų saldainius, matyt, paskanino tai, kad įdėta daug rankų darbo”, – samprotavo „AJ šokolado” savininkas.

Beje, belgiškas šokoladas užsienyje kelis kartus brangesnis.

„Visi mano gyvenimo posūkiai buvo staigūs ir man pačiam netikėti. Prekiavau žuvimi, vežiojau kailius iš Kinijos, kaip subrangovas stačiau bankus Kaliningrade, – sakė A.Jablonskas. – Maždaug prieš penkerius metus Belgijoje ieškojau idėjų konditerijos gaminių verslui. Labai nustebau, kad šios šalies miestų gatvėse yra po kelias nedideles specializuotas šokolado parduotuvėles. Situaciją ėmiau lyginti su Vilniumi, kur tuomet tokias specializuotas parduotuvėles galima buvo skaičiuoti pirštais”.

Pasiteiravus, kas labiausiai tokiame versle lemia sėkmę, bendrovės „AJ šokoladas” savininkas sakė, kad svarbiausias dalykas yra patirtis, kuri kaupiasi lašas po lašo.