"Publicum" vadovas Ričardas Jarmalavičius BNS sakė, kad pranešimą apie centrinio šalies banko sprendimą gavo trečiadienį vakare.

"Konkurso laimėtoju "Publicum" konsorciumas tapo įvertinus kvalifikacinius reikalavimus patvirtinančius dokumentus", - BNS sakė Lietuvos banko Ryšių su visuomene skyriaus viršininkas Kęstutis Vanagas.

Pasak jo, realu, kad pasiruošimą euro įvedimui Lietuvos bankas jau vasarą galės tęsti su komunikavimo specialistų komanda.

Lietuvos bankui pasiūlytą informavimo kampanijos projektą "Publicum" komanda sukūrė kartu su "Lukrecijos reklama", "Media house", "Adell reklama", viešųjų ryšių ekspertu Artūru Jonkumi bei "Vilmorus" vadovu Vladu Gaidžiu.

Atsižvelgiant į tai, kad dėl truputį per aukštos infliacijos Briuselis nepritarė Lietuvos planams eurą įsivesti nuo 2007 metų pradžios, Lietuvos bankas vykdys mažiau intensyvią komunikacijos kampaniją.

Premjeras A.Brazauskas pareiškė, kad eurą Lietuvoje realu įvesti nuo 2009 metų pradžios.

Antroji vieta Lietuvos banko paskelbtame konkurse teko "Leo Burnett", trečia - "Media Consulta" bendrovės vadovaujamam konsorciumui.

Agentūra "VRP | Hill & Knowlton", dirbusi su referendumo dėl Lietuvos narystės ES projektu, liko ketvirta. Ji konkurse dalyvauja konsorciume su reklamos agentūra "DDB Vilnius".

Didžiausio šalyje informavimo konkurso sąlygas ruošė Lietuvos bankas kartu su Finansų ministerijos, Olandijos centrinio banko ir kitų ES institucijų specialistais.

Kampaniją įgyvendinsianti bendrovė turės atsižvelgti į naujausius visuomenės nuomonės apklausų duomenis, siekti visuomenės pritarimo euro įvedimui ir palankaus požiūrio į Lietuvos naująją valiutą.