Būtent painius mokėjimo planus, kaip vieną iš didžiausių problemų šiame sektoriuje įvardija vartotojų teises ginančios organizacijos. Paprastam žmogui sunku susigaudyti, o siūlomi planai yra tiesiog siūlomi. Kaip sakoma – čia ne vieta derėtis.

Spartėjant mobiliojo ryšio plėtrai daugėja ir nusivylusiųjų teikiamomis mobiliųjų operatorių paslaugomis. Lietuvos vartotojų institutas skundų gauna vis daugiau ir daugiau. Pasak ekspertų didesnį dėmesį turi skirti ir vartotojų organizacijos ir valstybinės institucijos.

Vartotojai jaučiasi nuskriausti ne tik Lietuvoje. Portugalijoje atliktas tyrimas parodė, kad mobilieji operatoriai vartotojams siūlo toli gražu ne pačius naudingiausius planus savo klientams. Tyrimas parodė, kad naudodamiesi mobiliuoju ryšiu portugalai per metus mobiliojo ryšio bendrovėms permoka apie 100 eurų.

Žiūrėkite „Pinigų kartą“ per LTV pirmadienį 21:50 ir atsakykite į klausimą dešinėje pusėje.