Anot bendrovės verslo vadovo Lietuvoje Viktoro Kamarevcevo, apie „Mobile-ID“ sertifikato galiojimo pabaigą gyventojus asmeniškai informuoja mobiliojo ryšio operatoriai.

„Gavus pranešimą su data, kada baigs galioti jūsų sertifikatas, ne vėliau nei nurodytą dieną reikia nuvykti į šią priemonę išdavusio mobiliojo ryšio operatoriaus saloną, kuriame sena SIM kortelė bus pakeista nauja. Visgi, rekomenduojame nelaukti paskutinės dienos ir atvykti į saloną dar prieš baigiant galioti turimam „Mobile-ID“ sertifikatui.

Mat atsinaujinę iš anksto būsite ramūs, jog ir toliau be trukdžių galėsite naudotis priemonės privalumais: prisijungti prie interneto banko ar kitų el. sistemų, pasirašyti dokumentus, užsisakyti el. paslaugas, patvirtini operacijas ir kita“, – sakė „SK ID Solutions“ atstovas.

Ekspertas atkreipia dėmesį, jog „Mobile-ID“ sertifikatų atnaujinimas gali būti sukčių akiratyje. Todėl gavus pranešimą apie priemonės galiojimo pabaigą būtina atidžiai patikrinti informaciją.

„Svarbu atminti, jog informuodami apie „Mobile-ID“ galiojimo pabaigą nei mobiliojo ryšio operatoriai, nei paslaugos teikėjas „SK ID Solutions“ niekada nesiunčia jokių aktyvių nuorodų, neprašo pateikti asmens duomenų ar patvirtinti operacijų, – teigė V. Kamarevcevas. – Siųsdami apgaulingas žinutes sukčiai beveik visada stengiasi sukelti skubėjimo jausmą.

Tad jei sulaukėte žinutės ar skambučio su raginimu tuojau pat atnaujinti „Mobile-ID“ sertifikatą, nedelsdami nutraukite bendravimą ir apie tai informuokite paslaugos teikėją bei policiją. Atminkite – naują sertifikatą išduoti gali tik jūsų mobiliojo ryšio operatorius ir tik fiziškai nuvykus į saloną“, – pažymėjo jis.

Šiuo metu kvalifikuotu el. parašu „Mobile-ID“ Lietuvoje naudojasi apie 460 tūkst. žmonių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją