Anot A. Karablikovo, bilietų personalizavimas yra pats veiksmingiausias būdas, siekiant apsaugoti bilietą nuo apgaulingų perpardavinėjimų. Vokiečių grupės „Rammstein“ koncertas bus pirmasis renginys Lietuvoje, kuriame taikoma tokia praktika, tačiau, tikėtina, kad to sulauksime vis dažniau.

„Aš manau, kad ir visiems kitiems bent jau didiesiems mūsų renginiams visi bilietai bus personalizuoti, t. y. ant kiekvieno bilieto vardas, pavardė turi sutapti su realiai keliaujančio į renginį žmogaus vardu ir pavarde“, – teigia „Live Nation Lietuva“ vadovas.

Neretai atsitinka taip, kad žmonės, nusipirkę renginio bilietus, vėliau juos perparduoda brangiau. Pasitaiko ir tokių atvejų, kai žmogus bando tą patį bilietą perparduoti keliems asmenims. Anot A. Karablikovo, visi tokie bilietų perpardavinėjimai yra nelegalūs.

„Tokių atvejų nėra labai daug, bet yra. Mes visą laiką bendradarbiaujame su policija, nes žmonės pakankamai dažnai kreipiasi į policiją, kai įvyksta tokie dalykai. Dėl to mes pasitarėme su savo užsienio kolegomis. Tas jau begalę metų galiojo kitose šalyse. Prieš dvejus ar trejus metus tai įvedė latviai ir estai didesniems renginiams. Nuo šių metų tas yra ir Lietuvoje“, – situaciją aiškina koncertą organizuojančios įmonės vadovas.

Aleksandras teigia, kad šį sprendimą inicijavo ne tik pati įmonė. Anot jo, tokį pageidavimą išsakė ir patys renginio atlikėjai.

Prodiuseris Martynas Tyla teigia, kad ateityje personalizuotų bilietų gali prireikti ir Lietuvos atlikėjų pasirodymams.

„Tai yra visiškai suprantama. Personalizacija yra daroma visame pasaulyje, į tuos atlikėjus, kurie yra labai populiarūs, į kurių koncertus renginius bilietai yra išperkami per dieną, per kelias valandas ar per kelias minutes. Šiai dienai mes Lietuvoje tokių atlikėjų neturime, tai, manau, visiškai yra suprantami tokie žingsniai, nes vis dėlto kai kurie žmonės nesąžiningai bando užsidirbti, nupirkdami iš anksto bilietų ir po to juos perpardavinėdami. Manau, kad ta personalizacija yra neišvengiama. Tai tik laiko klausimas“, – situaciją komentuoja žinomas Lietuvos prodiuseris.

M. Tylos teigimu, masiniai bilietų perpardavinėjimai vyksta tada, kai renginys arba atlikėjas sulaukia nepaprastai didelio populiarumo. Jo manymu, Lietuvoje greitu metu tokių atlikėjų, kurie per dieną galėtų parduoti 10 000 ar daugiau bilietų į savo renginį, nebus. Tačiau ateityje – tikrai galima to tikėtis.

„Žmogus turi žinoti, kad pirkdamas bilietą iš perpardavinėtojo, jis visą laiką rizikuoja“, – teigia prodiuseris.

Jis primena, kad pirkdami bilietus iš nežinomų šaltinių galime būti apgauti ir netgi neįleisti į išsvajotą renginį.

„Pačiam teko neseniai įsigyti bilietą į Harry Styles koncertą Londone, tiksliau, ne man, o dukrai. Tai teko irgi personalizuoti bilietą“, – patirtimi dalinasi jis.

Jeigu lietuvių atlikėjai ateityje į savo koncertuos kvies atvykti tik su personalizuotais bilietais, ar bilietų kainos brangs?

Anot M. Tylos, apie bilietų kainų pokyčius atsakyti turėtų ne kas kitas, o patys bilietų pardavėjai.

Jo manymu, pirmasis personalizuoto bilieto pirkimas neturėtų kainuoti brangiau. Norint pakeisti personalizuotame biliete nurodytą vardą ir pavardę – normalu, jog paslauga kainuotų papildomai, jeigu tai nurodyta taisyklėse.

Visą reportažą galite pamatyti čia: