Kaip nurodoma, pranešimas apie numatomą grupės darbuotojų atleidimą gautas balandžio 27 dieną. „Sodros“ duomenimis, kovą vidutinis atlyginimas įmonėje siekė 1105 eurus „ant popieriaus“ (apie 772 eurai „į rankas“).

Bankroto byla nuo 1994 m. Telšiuose veikiančiai kelių ir automagistralių tiesimu užsiimančiai įmonei iškelta balandžio 12 d.

Reaguojant į šią pasirodžiusią informaciją, išplatinta žinia, kad „Fegda grupės“ įmonės pasirengusios įdarbinti visus atleidžiamus „Žemaitijos kelių“ darbuotojus.

„Mūsų grupės įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“ įgyvendina didžiulės apimties projektus „Rail Baltica“ ir „Via Baltica“, dirbame visoje Lietuvoje, turime projektų ir Žemaitijoje. Tad galime užtikrinti, kad visiems norintiems darbo netrūks, o mes esame pasirengę užtikrinti sprendimus, kaip patogiai nuvykti į darbo vietą net ir 120-150 km atstumu”, – sako „Fegda grupės” vadovas Gediminas Gribulis.

Dar 2019 m. įmonei buvo iškelta restruktūrizavimo byla. Tų metų gruodį pranešta, kad Konkurencijos taryba leido bendrovei „Nerūdinės medžiagos“ vykdyti koncentraciją įsigyjant 99,74 proc. UAB „Žemaitijos keliai“ akcijų. Pagrindinė bendrovės „Nerūdinės medžiagos“ veiklos sritis – autoserviso paslaugos.

Juridinių asmenų registro duomenimis, 2021 m. įmonė gavo 10,08 mln. eurų pajamų, patyrė 2,03 mln. eurų nuostolį.

Didžiausias „Žemaitijos kelių“ akcininkas – restruktūrizuojama įmonė „Šiaulių plentas“.

Bendrovės „Žemaitijos keliai“ pagrindinė veikla susijusi su susisiekimo komunikacijų diegimu (kelių, gatvių ir aerodromų takų tiesimu, tiltų, viadukų statyba ir remontu) ir tam skirtų medžiagų gamyba.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)