Kaip skelbiama Aplinkos ministerijos pranešime, šia tvarka siekiama didinti pirkimų skaidrumą ir griežtinti daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų lėšų panaudojimo reikalavimus.

Pagal naująją pirkimų tvarką prekes, paslaugas ir darbus, susijusius su administruojamu daugiabučiu namu, privaloma pirkti Vyriausybės įsteigtos Centrinės perkančiosios organizacijos valdomomis ir administruojamomis informacinėmis sistemomis, sklebiama pranešime.

Kaip nurodoma pranešime, pirkimų tvarka sudaro galimybę butų ir kitų patalpų savininkams aktyviai dalyvauti priimant sprendimus dėl minėtų pirkimų. Administratoriai organizuos savininkų sprendimo priėmimą susirinkime arba balsuojant raštu.

Jei savininkai nuspręs nepirkti naudojantis Centrinės perkančiosios organizacijos valdomomis ir administruojamomis informacinėmis sistemomis, jie galės pasirinkti nustatytą kitą pirkimo būdą, spręs, ar pasirinktą būdą taikyti visiems pirkimams, ar prekes, paslaugas ir darbus administratorius turės pirkti skirtingais būdais, kiek tiekėjų turės apklausti, kur skelbti pirkimo skelbimą, nustatys tiekėjų pasiūlymų teikimo terminą, nurodoma ministerijos pranešime.

Ministerija paaiškina, kad jeigu savininkai sprendimų nepriims, administratorius pirkimus vykdys pagal konkrečius šioje tvarkoje kiekvienam pirkimo būdui nustatytus pirkimo vertės, tiekėjų pasiūlymų teikimo termino, pirkimo skelbimo ir kitus reikalavimus.

Optimizuojant veiklą sudaryta galimybė administratoriams sudaryti vieną sutartį vietoj atskirų sutarčių kiekvienam namui, nurodoma pranešime.

Pirkimo sutartis bus sudaroma tik po to, kai savininkai susipažins su pirkimo rezultatais, informuoja ministerija.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją