Apie šio prekės ženklo parduotuvės atidarymą RBC pranešė prekybos centro Sankt Peterburge rinkodaros skyriaus vadovė Marina Smetanina. Jos teigimu, tai, kad buvo pasirinkta būtent ši vieta, byloja apie pasitikėjimą šeimininkais. Puiki vieta turėtų užtikrinti geras pajamas ir gausų klientų ratą. Prekybos centras taip pat pasidalijo nuotrauka, kurioje matyti naujoji parduotuvė.

Rusijos žiniasklaida rašo, kad prekės ženklas „BonBon Lingerie“ buvo įkurtas Estijoje 2004 metais, o jo kolekcijos gaminamos Taline. Jo parduotuvėse prekiaujama rankų darbo apatiniu trikotažu: liemenėlėmis, glaustinukėmis, kojinėmis, taip pat pižamomis, kimono, chalatais ir namų apranga. „BonBon Lingerie“ taip pat turi parduotuves Italijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Šveicarijoje ir kitose šalyse. „Anksčiau šio prekės ženklo gaminių Rusijoje buvo galima įsigyti tik internetu“, – rašoma straipsnyje. Rusišką šio prekės ženklo internetinę parduotuvę galima rasti adresu bonbonlingerie.ru.

Vienintelis „BonBon Lingerie“ atstovas Rusijoje ir parduotuvės savininkas Kirilas Teslenko RBC teigė, kad mažmeninės prekybos sektoriuje vidutinis jų pirkėjų čekis turėtų siekti apie 7 tūkst. rublių (80 eurų), o tai, pasak jo, yra itin priimtina kaina už tokios aukštos kokybės produktus.

Teigiama, kad be „Nevskij Centr“, šis estų prekės ženklas parduotuvę turi ir prekybos centre „Ohta Moll“.

„Delfi“ grožio temų portalas „Jana“ susisiekė su „BonBon Lingerie“ atstovais, kad šie patvirtintų arba paneigtų šią informaciją. Tačiau prekės ženklo atstovas pareiškė kol kas negalintis pateikti savo atsakymo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją