„Bandant prisijungti prie „Swedbank“ programėlės, nėra jokio atsako. Taip pat jungiantis prie swedbank.lt puslapio, jo tiesiog neužkrauna. Pakalbėjus su artimaisiais ir pažįstamais, jie susiduria su ta pačia problema“, – skundėsi DELFI skaitytoja.

Tai, kad sutriko „Swedbank“ internetinės bankininkystės veikla, patvirtino ir šio banko atstovai.

„Šiuo metu gali kilti trikdžių jungiantis prie „Swedbank“ išmaniosios programėlės ir interneto banko. Stengiamės kuo greičiau nustatyti ir pašalinti nesklandumus. Atsiprašome už galimus nesklandumus“, – portalui 15min teigė „Swedbank“ komunikacijos vadovas Saulius Abraškevičius.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją